تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.
حادثه مرگبار سقوط بهمن در لرستان

سه جسد دیگر کوهنوردان پیدا شد

فاتحی، فرماندار شهرستان ازنا درباره حادثه مرگبار سقوط بهمن در لرستان گفت: با تلاش تیم‌های امداد و نجات، سه جسد دیگر کوهنوردان پیدا شد و فرآیند انتقال آن‌ها در حال انجام است.

کد خبر: ۱۵۸۹۶۷
۱۱:۳۳ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲

سه جسد دیگر کوهنوردان پیدا شد

دیدارنیوز: محمدرضا فاتحی اظهار کرد: با تلاش تیم‌های امدادی و گروه‌های جستجوگر، صبح امروز (شنبه) جسد سه کوهنورد گرفتار در بهمن پیدا شد و فرآیند انتقال آن‌ها در حال انجام است.

وی اضافه کرد: امیدواریم کوهنوردان به توصیه‌های ستاد مدیریت بحران و هواشناسی اهتمام ویژه داشته باشند تا دیگر شاهد حوادث تلخ و ناگوار این چنینی نباشیم.

فرماندار ازنا گفت: براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان، محدودیت‌هایی برای حضور کوهنوردان در منطقه لحاظ شده تا افراد بدون مجوز اقدام به صعود نکنند.

فاتحی بیان کرد: شهرستان ازنا امکانات و تجهیزات لازم را ندارد و علاوه بر استفاده از ظرفیت و امکانات شهرستان و هیات کوهنوردی استان از ظرفیت و تجهیزات کوهنوردان استان تهران و مرکزی برای نجات کوهنوردان استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این گروه نه نفره کوهنوردی بدون مجوز و هماهنگی با هیات کوهنوردی وارد منطقه شدند.

فرماندار ازنا با بیان اینکه با تلاش گروه‌های امدادی جسد پنج کوهنورد گرفتار در بهمن سِن‌بران ازنا پیدا شدند، اظهار کرد: در شهرستان تشیع جنازه برای این کوهنوردان انجام خواهد شد.

وی گفت: میرحسین دهقانی و کیارش لشنی از دورود، جواد نصرالهی از شهرستان بروجرد، جواد نجفی و حامد حسینی از شهرستان ملایر، کوهنوردان جان‌باخته این حادثه بودند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی