تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ادعای گروسی؛ برنامه هسته‌ای ایران موجب نگرانی است

رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای خود درباره برنامه هسته‌ای ایران، مدعی شد که برنامه هسته‌ای کشورمان کماکان موجب نگرانی است و از ایران می‌خواهد که به تعهداتش پایبند باشد.

کد خبر: ۱۵۸۹۰۸
۱۸:۳۴ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲

ادعای گروسی؛ برنامه هسته‌ای ایران موجب نگرانی است

دیدارنیوز: مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز چهارشنبه بار دیگر ادعا‌های پیشین علیه برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد.

به نقل از تسنیم، رافائل گروسی، بار دیگر ادعا‌های پیشین علیه برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد.

گروسی مدعی شد که برنامه هسته‌ای ایران کماکان موجب نگرانی است. او گفت: «ما از ایران می‌خواهیم به تعهداتش پایبند باشد و توضیحات لازم را برای اطمینان از ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای خود فراهم آورد.»

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تأسیسات هسته‌ای ایران دسترسی منظم دارد، اما بعد از خلف وعده آمریکا و کشور‌های غربی در عمل به تعهداتشان در توافق برجام، ایران بعضی از دسترسی‌های اعطاشده به آژانس ذیل این توافق هسته‌ای را قطع کرده است.

مدیر کل آژانس اتمی در ماه‌های گذشته بار‌ها ادعا‌های آمریکا و اسرائیل درباره ایران را تکرار کرده است. این در حالی است که ایران اعلام کرده که برنامه هسته‌ای این کشور هدف تسلیحاتی ندارد و تهران به دنبال استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی