تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
هنر بدون آزادی فاقد خلاقیت لازم است

اعتراض رئیس جبهه اصلاحات به حکم هانیه توسلی؛ مهندسی فرهنگی تاثیری نخواهد داشت

۴ روز پس از اینکه دادگاه انقلاب اسلامی برای هانیه توسلی، بازیگر مطرح سینمای ایران حکم حبس و جریمه نقدی در نظر گرفت، آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات ایران به صورت تلفنی با او گفتگو کرد و اظهار داشت: هنر بدون آزادی فاقد خلاقیت لازم است و با مهندسی فرهنگی که شدت یافته، تاثیری نیز در رشد و پویایی جامعه ایران به دنبال نخواهد داشت.

کد خبر: ۱۵۸۹۰۷
۱۸:۲۵ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲

گفتگوی رئیس جبهه اصلاحات با هانیه توسلی

دیدارنیوز: آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات ایران به صورت تلفنی با هانیه توسلی، بازیگر سینمای ایران گفتگو کرد.

رئیس جبهه اصلاحات ایران در گفتگوی تلفنی خود با هانیه توسلى هنرمند کشورمان ضمن ابراز تاسف نسبت به برخورد‌هایی که این روز‌ها با هنرمندان کشور می‌شود، اعتراض خود را نسبت به حکم ناعادلانه وى و ممنوع الکاری و ممنوع الخروجى جمعی از زنان هنرمند کشور اعلام کرد.

آذر منصوری در گفتگو با هانیه توسلى، این رفتار‌ها را مصداق بارز بر شاخه نشستن و بن بریدن خواند و تاکید کرد: هنر بدون آزادی فاقد خلاقیت لازم است و با مهندسی فرهنگی که شدت یافته، تاثیری نیز در رشد و پویایی جامعه ایران به دنبال نخواهد داشت.

ایشان اظهار امیدوارى کرد: با اصلاح این رویکرد‌ها و رویه‌ها و رفع محدودیت‌ها و محرومیت‌هایی که برای برخی از هنرمندان منتقد و معترض ایجاد شده، حاملان عرصه فرهنگ و هنر کشور به گواه پیشینه تاریخی خود بتوانند در این مقطع نیز نقش خود را ادا کنند.

گفتنی است، هانیه توسلی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران اخیرا به دلیل اعتراض به حجاب اجباری به ٦ ماه حبس تعریزى و پرداخت جریمه نقدى محکوم شده است.

منبع: کانال جبهه اصلاحات ایران

مطلب مرتبط:

حبس و جریمه برای هانیه توسلی؛ «اعتراض می‌کنیم»

موج تازه احضار و ممنوع‌الکاری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی