تیتر امروز

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید
برنامه تاریخ شفاهی دیدارنیوز در گفتگو با یک کهنه دیپلمات (بخش اول)

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید

در قسمت اول گفتگو با فریدون مجلسی به زندگی خصوصی‌اش از کودکی تا استخدام او در وزارت امور خارجه پرداختیم. در دقایق پایانی از این قسمت، مجلسی از شرایط سخت کارکردن با روسای انقلابی خود می‌گوید.

قالیباف: بسیج ریشه در زمین دارد

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیج ریشه در زمین دارد و دل در گرو آسمان. بر خلاف مشکلات همواره غمخوار ملت ایران بوده، یاد همه شهدای بسیج را گرمی داشته و سر تعظیم در مقابل همه بسیجیان فرود می‌آوریم.

کد خبر: ۱۵۸۸۶۶
۰۹:۵۴ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲

قالیباف: بسیج ریشه در زمین دارد

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج در حقیقت تبلور عینی اراده ملت ایران در همه عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی، دفاعی و اقتصادی است.

محمد باقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس اظهار کرد: فرا رسیدن هفته بسیج را به همه ملت و بسیجیان دریادل تبریک می‌گویم و بر روح پر فتوح همه شهدا به ویژه شهدای بسیج درود می‌فرستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج سازمانی است که یادگار حضرت امام بوده و امام با هشیاری و هوشمندی بسیج را شکل داد، اظهار کرد: بسیج در حقیقت تبلور عینی اراده ملت در همه عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی، دفاعی و اقتصادی است. بسیج ریشه در زمین دارد و دل در گرو آسمان. بر خلاف مشکلات همواره غمخوار ملت ایران بوده، یاد همه شهدای بسیج را گرمی داشته و سر تعظیم در مقابل همه بسیجیان فرود می‌آوریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی