تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

زلزله ۴.۷ ریشتری زاهدان را لرزاند؛ مردم در خیابان‌ها

بنا بر اعلام مرکز زلزله‌نگاری، زلزله‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان را در ساعت ۰۰:۴۴:۳۷ بامداد امروز (سه‌شنبه) لرزاند.

کد خبر: ۱۵۸۷۹۵
۰۸:۲۳ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲

زلزله ۴.۷ ریشتری در زاهدان

دیدارنیوز: زلزله‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در ۱۸ کیلومتری زاهدان، ۶۸ کیلومتری میرجاوه و ۸۹ کیلومتری سرجنگل، سیستان و بلوچستان رخ داده است.

وقوع این زلزله که در تمام نقاط زاهدان حس شد باعث شد بسیاری از مردم در خیابان‌ها حضور یابند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در این رابطه با اشاره به وقوع زمین لرزه ۴.۷ در زاهدان، گفت: تیم‌های عملیاتی برای اطمینان بیشتر در آماده‌باش هستند.

مجید محبی بیان اینکه زمین لرزه‌ای بامداد امروز حوالی شهر زاهدان را لرزاند، اظهار داشت: شدت این زمین لرزه ۴.۷ ریشتر برآورد شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تلفات یا مصدومیتی از این زمین لرزه گزارش نشده است، افزود: تیم‌های ارزیاب برای بررسی خسارت‌های احتمالی در منطقه حضور دارند و در صورت بروز خسارات احتمالی در اولین فرصت از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اضافه کرد: تمامی تیم‌های عملیاتی امداد و نجات و ستاد مدیریت بحران فرمانداری زاهدان برای اطمینان بیشتر در آمادگی کامل هستند.

روابط عمومی هلال احمر سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در پی زلزله در زاهدان تاکنون گزارشی مبنی بر ایجاد خسارت داده نشده است.

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان نیز اعلام کرد: زلزله امشب زاهدان تاکنون آوار و مصدومی نداشت.

علی عبدالرزاق نژاد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز اظهار داشت: تاکنون خوشبختانه هیچگونه موردی از مصدومیت گزارش نشده است.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع زلزله بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در حالت آماده باش قرار گرفتند و تیم‌های ارزیاب به سطح شهرستان اعزام شدند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی