تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

کارزار درخواست ورود رهبر انقلاب به موضوع موانع فرزندآوری از طریق تبلیغ علیه زایمان طبیعی و تخریب جایگاه مامایی

کارزار «درخواست ورود رهبر انقلاب به موضوع ایجاد موانع فرزندآوری از طریق تبلیغ علیه زایمان طبیعی و تخریب جایگاه مامایی» از مرز ۱۵ هزار امضا گذشت.

کد خبر: ۱۵۸۷۲۵
۱۴:۱۱ - ۲۸ آبان ۱۴۰۲

 

کارزار درخواست ورود رهبر انقلاب به موضوع ایجاد موانع فرزندآوری از طریق تبلیغ علیه زایمان طبیعی و تخریب جایگاه مامایی

 

دیدارنیوز: کارزار «درخواست ورود رهبر انقلاب به موضوع ایجاد موانع فرزندآوری از طریق تبلیغ علیه زایمان طبیعی و تخریب جایگاه مامایی» از مرز ۱۵ هزار امضا گذشت.

جمعی ماما‌های کشور، کارزاری را با نام «درخواست ورود رهبر انقلاب به موضوع ایجاد موانع فرزندآوری از طریق تبلیغ علیه زایمان طبیعی و تخریب جایگاه مامایی» راه اندازی کرده‌اند که تاکنون۱۵ هزار نفر آن را امضا کرده اند.

در متن این کارزار آمده است:
«جامعه مامایی کشور با بیش از یک قرن تجربه دانشگاهی و ۸۰ هزار خدمتگزار از گذشته تا کنون یک تنه مبلغ زایمان طبیعی و روند فیزیولوژیک زایمان در کشور بوده و خواهد ماند، ولی با کمال تعجب از سوی مسئولان وزارت بهداشت روز به روز عرصه را برای حضور این گروه تنگ‌تر کرده و حتی تنها نماینده این حوزه که یک مشاور وزیر بود را حذف می‌کنند و بدینوسیله هر نوع ارتباط دارای امضا از سوی این گروه به حوزه‌های وزارت بهداشت را منتفی کردند.

این حرکات سیستماتیک و نادیده گرفتن زحمات و نامه‌های این قشر زحمت‌کش برای مادران کشور از ابتدای انقلاب، جنگ تحمیلی و حضور گسترده ایشان در پاندمی کرونا و شهدای متعدد این حوزه و تبلیغ گسترده تخصص‌گرایی و خدمات گران قیمت در شبکه‌های اجتماعی همزمان با تخریب جایگاه مامایی و ایجاد رعب و وحشت در مردم برای زایمان طبیعی و تعدد فرزندان، آیا نمیتواند رد پایی از دشمنان ضد فرزند‌آوری را نمایان سازد؟ مساله تخریب جایگاه حرفه مامایی در وزارت بهداشت و جامعه از سوی مسئولان صنفی نبوده و نیست بلکه تخریب جایگاه زایمان طبیعی در کشور است و در نهایت به متلاشی شدن اهداف فرزندآوری که منجر به تحدید موالید در سرزمین ایران اسلامی است، خواهد انجامید.»

کارزار «درخواست ورود رهبر انقلاب به موضوع ایجاد موانع فرزندآوری از طریق تبلیغ علیه زایمان طبیعی و تخریب جایگاه مامایی» با آدرس اینترنتی https://www.karzar.net/۸۹۶۸۸ از آبان ماه امسال آغاز شده و تا لحظه انتشار این خبر ۱۵۲۱۰ نفر آن را امضا کرده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی