تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

آلودگی هوای مشهد؛ مدارس فردا صبح غیرحضوری شد

بر اساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی، فردا (یکشنبه) کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در مشهد مقدس، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمد آباد، در کلیه مقاطع در شیفت صبح به صورت غیرحضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۵۸۶۹۰
۲۱:۴۰ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲

مدارس مشهد فردا در شیفت صبح غیرحضوری شد

دیدارنیوز: بر اساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی، با عنایت به اعلام هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان، فردا کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در مشهد، مناطق هفت‌گانه، تبادکان، رضویه، احمدآباد، در کلیه مقاطع در شیفت صبح به صورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

همچنین مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی نیز فردا در شیفت صبح تعطیل و همچنین کلیه فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز در نوبت صبح تعطیل هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، دقایقی پیش در کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی که در اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برگزار شد، مهدی اله‌پور مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان بیان کرد: پس از بررسی‌های کارشناسی با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و درمانی از مردم خواست تا از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند و مصوبات به شرح ذیل تصمیم گیری شد.

دبیر کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی اعلام کرد: بر اساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی، فردا کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در مشهد مقدس، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمد آباد، در کلیه مقاطع در شیفت صبح به صورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود. همچنین مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی نیز فردا در شیفت صبح تعطیل و همچنین کلیه فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز در نوبت صبح تعطیل هستند.

اله‌پور تاکید کرد: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر به شدت توصیه می‌شود و آنان باید فعالیت‌های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند. ضمناً در صورت ادامه روند پایداری آلاینده‌ها، تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت شیفت عصر متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به اطلاع‌رسانی صحیح به مجموعه کارکنان و زیر مجموعه‌های مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح موضوع را خواهند داشت و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها در خصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام کنند.

اله‌پور گفت: مقرر شد، شهرداری مشهد از سیستم‌های صوتی و سایر تجهیزات اطلاع‌رسانی موجود در پارک‌های بزرگ شهر و مراکز تفریحی و تفرجی مشهد، جهت اطلاع‌رسانی و هشدار به شهروندان استفاده شود و هشدار‌های لازم صورت پذیرد. همچنین اعلام این مصوبات به منزله ابلاغ رسمی به کلیه دستگاه‌ها و نهادهاست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی