تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
به دعوت ریاست دانشگاه علوم پزشکی یزد محقق شد

حضور مدیرعامل موسسه خیریه نیک‌گامان در یزد و قدردانی از جراح پیشکسوت

دکتر اشکان تقی پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و هیات مدیره شبکه ملی موسسات خیریه و نیکوکاری به همراه مدیر کل اداره کل خیرین و موسسات خیریه وزارت بهداشت در استان یزد حضور یافتند.

کد خبر: ۱۵۸۶۳۰
۱۰:۱۰ - ۲۶ آبان ۱۴۰۲

حضور مدیرعامل موسسه خیریه نیک‌گامان در استان یزد

دیدارنیوز: در روز ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲، جواد حیدری پور، مدیر کل اداره کل خیرین موسسات خیریه وزارت بهداشت، خجندی، رییس اداره خیرین وزارت بهداشت، اشکان تقی پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان و عضو مجمع خیرین سلامت کشور، به دعوت هاشمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد برای بازدید از چند پروژه در شرف افتتاح و افتتاح شده و دیدار با خیرین و مدیران حوزه اجتماعی و خیرین و معاونت‌های دانشگاه در سفری یک روزه عازم یزد شدند.

حضور مدیرعامل موسسه خیریه نیک‌گامان در استان یزد

بازدید از بیمارستان خیرساز شهرستان اشکدز، به همراه خیر محترم، فرماندار و معاونت‌های دانشگاه، بازدید از بیمارستان خیرساز شهرستان تفت به میزبانی رییس بیمارستان و مسئولان و همچنین جلسه هم‌اندیشی به میزبانی رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد و خیرین و معاونان دانشگاه از برنامه‌های این سفر یکروزه بود.

از اتفاقات ویژه از پیش تعیین شده‌ این سفر، دیدار با حاجب مرتاض، متخصص جراحی، چهره ماندگار، کارآفرین نمونه، از خیرین حوزه‌های مختلف مدرسه سازی و ایتام علاوه بر حوزه‌ی سلامت و درمان بود.

حاجب مرتاض با ۱۴۶۰۰۰ عمل جراحی از سوی انجمن علمی جراحان عمومی ایران به عنوان جراح پیشکسوت سال ۹۰ انتخاب شد.

قدردانی وزارت بهداشت از ایشان با حضور مدیر کل حوزه اجتماعی وزارتخانه، روسای ادارات خیربن و معاونان دانشگاه و اشکان تقی پور با حضور مراد مرتاض، فرزند ایشان، در بیمارستان مرتاض و در فضایی صمیمی انجام شد.

حاجب مرتاض در ۹۲ سالگی همچنان پرکار در حال خدمت به مردم یزد است. هدی مرتاض برادر ایشان نیز از پزشکان بنام یزد و متخصص جراحی زنان و زایمان و از چهره‌های بنام پزشکی استان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی