تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پاسخ وزیر نفت به شایعه استعفایش

اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم در واکنش به خبر استعفایش از وزارت نفت گفت: اختلافی بین من و وزارت نفت و دولت نیست و مسائل مطرح شده شایعه است.

کد خبر: ۱۵۸۵۸۰
۱۲:۱۲ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲

پاسخ وزیر نفت به شایعه استعفایش

دیدارنیوز: جواد اوجی، وزیر نفت در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره شایعه استعفایش عنوان کرد: اختلافی بین من و وزارت نفت و دولت نیست و مسائل مطرح شده شایعه است و باید از رئیس‌جمهور تشکر کرد که نگاه پشتیبانی به وزارت نفت داده‌اند.

وی گفت: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در کیفی‌سازی فرآورده‌های نفتی انجام شده و ادامه دارد. دو ماه گذشته در اصفهان واحد تولید روزانه ۲۰ میلیون لیتر گازوئیل یورو ۵ را داشتیم.

اوجی افزود: این مباحث را دنبال می‌کنیم تا تمامی محصولات‌مان که استاندارد هستند، سقف استانداردشان افزایش یابد.

وزیر نفت ادامه داد: امسال به‌طور میانگین روزانه ۳۶ میلیون متر مکعب گاز بیشتری به نیروگاه‌ها دادیم و بالطبع ۲۰ میلیون لیتر گازوئیل و نفت کوره کمتری در کشور مصرف شده است. هم‌چنین روزانه ۶ میلیون متر مکعب گاز بیشتری به صنایع دادیم و تأمین سوخت کردیم؛ این مجموعه اقدامات به کاهش آلودگی هوا کمک می‌کند.

وی اظهار داشت: ضمناً در ادامه روند جمع‌آوری گاز‌های مشعل تا امروز ۱۱.۵ میلیون متر مکعب جمع شده و تا پایان سال ۹ میلیون دیگر جمع خواهد شد و به خوراک پتروشیمی‌ها تبدیل می‌شود.

مطلب مرتبط:

قهر وزیر بعد از دستور رئیسی!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی