تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
بازی‌های نسبتا ساده از راه رسید

به این پرسپولیس امیدوار باشیم؟

پس از چند تساوی پیاپی در لیگ برتر و آسیا، پرسپولیس در اصفهان سرانجام تسلیم شد و اولین باخت فصل را در لیگ پذیرفت؛ هرچند تیم یحیی اوضاع خوبی ندارد اما فراموش نکنید که آنها بسیار باتجربه هستند و فصل گذشته با وجود عقب افتادن از سپاهان، در نهایت با چند برد متوالی جام را از چنگ مورایس و تیمش درآوردند.

کد خبر: ۱۵۸۴۵۳
۱۱:۲۰ - ۲۲ آبان ۱۴۰۲

به این پرسپولیس امیدوار باشیم؟

دیدارنیوز: ۴ بازی بدون برد و نمایش‌های نسبتا ضعیف، وضعیت بدی برای پرسپولیس ساخته است. با این حال شرایط سرخپوشان، می‌تواند تا نیم فصل کاملا دگرگون شود.

پرسپولیس که هفته پیش در آخرین ثانیه‌های مسابقه با صنعت نفت صدرنشینی را از دست داد، این هفته به سپاهان باخت و حالا، فاصله‌ای ۵ امتیازی با استقلال دارد. آن‌ها حتی رده دوم جدول را هم به ذوب آهن واگذار کرده‌اند. از آخرین برد پرسپولیس، ۲۰ روز گذشته و آن‌ها در ۴ بازی آخرشان، ۳ مساوی و یک شکست در کارنامه دارند. علاوه بر این، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی فصل را از دست داده‌اند و وحید امیری، مشخص نیست چه زمانی می‌تواند به ترکیب پرسپولیس برگردد.

مطلب مرتبط:

سپاهان ۱ - پرسپولیس ۰؛ اسدی لیگ را داغ کرد!

همه این مسائل در کنار هم، وضعیت نگران کننده‌ای برای پرسپولیس ساخته‌اند. برنامه مسابقات پرسپولیس اما، نشان می‌دهد آن‌ها شانس خوبی دارند تا در هفته‌های باقی مانده تا نیم فصل اول، اوضاع را کاملا تغییر دهند.

به این پرسپولیس امیدوار باشیم؟

پرسپولیس در ۹ هفته گذشته لیگ، با بیشتر حریفان بزرگ و قدرتمندش بازی کرده است. از بین ۶ تیم بالای جدول که این فصل شرایط خوبی داشته‌اند، فقط استقلال هنوز با پرسپولیس بازی نکرده و دیگر مسابقات سخت این تیم، انجام شده‌اند. پرسپولیس در بین مدعیان، با سپاهان و تراکتور روبرو شده و در دو بازی دیگر هم، مقابل ذوب آهن و ملوان دو تیم شگفتی‌ساز این فصل به میدان رفته است. گل‌گهر هم در حال حاضر، تیم هشتم لیگ محسوب می‌شود که پس از انجام بازی‌های عقب افتاده، قطعا رده‌ای بهتر پیدا خواهد کرد. پرسپولیسی‌ها بازی‌شان با گل‌گهر را هم انجام داده‌اند.

پرسپولیس قرار است روز ۲۳ آذر، دربی عقب افتاده با استقلال را برگزار کند. با توجه به فاصله یک ماهه تا این مسابقه، پرسپولیسی‌ها امیدوارند وحید امیری به ترکیب تیم‌شان برگردد و بتوانند تا آن زمان، شرایط خوبی پیدا کند. ۵ حریف دیگر پرسپولیس تا پایان نیم فصل هم، برنامه‌ای آسان‌تری نسبت به سایر مدعیان مقابل پرسپولیس قرار می‌دهند. نساجی و هوادار، حریفان پرسپولیس پیش از دربی هستند و پس از آن هم تیم گل‌محمدی روبروی استقلال خوزستان، شمس‌آذر قزوین و مس رفسنجان قرار می‌گیرد. همین برنامه، شاید بزرگترین امیدواری پرسپولیسی‌ها، برای خروج از شرایط فعلی باشد. فرصتی طلایی، که می‌تواند معادلات صدرجدول را تا نیم فصل، به نفع سرخپوشان تغییر دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی