تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

آلودگی هوا؛ تداوم تعطیلی مدارس اصفهان و برخی شهرستان‌ها

با توجه به استمرار آلودگی هوای اصفهان، کلاس‌های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس، مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها در مناطق شش‌گانه شهر اصفهان و برخی شهرستان‌ها تعطیل شد.

کد خبر: ۱۵۸۴۲۳
۱۹:۱۸ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲

آلودگی هوا؛ تداوم تعطیلی مدارس اصفهان و برخی شهرستان‌ها

دیدارنیوز: با تصویب مجدد کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس‌های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس، مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها در مناطق شش‌گانه شهر اصفهان و برخی شهرستان‌ها تعطیل شد.

منصور شیشه‌فروش با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به تداوم پایداری و سکون مطلق جو، وضعیت ابرناکی و کاهش میدان دید، انباشت غلظت آلاینده‌ها همراه با کاهش کیفیت هوا، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان مجدداً برگزار شد.

وی افزود: براساس مصوبه این کمیته، کلاس‌های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس، مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها در مناطق شش‌گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین‌شهر، زرین‌شهر، مبارکه، نجف‌آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز دوشنبه ۲۲ آبان‌ماه تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: فعالیت آموزشی کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در مناطق یاده شده نیز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی تصریح کرد: طرح محدودیت تردد خودرو‌های با پلاک زوج و فرد در شهر اصفهان تا پایان این هفته و از درب منزل اجرایی خواهد شد و ضمن جلوگیری از تردد خودرو‌های دودزا و فاقد معاینه فنی، متخلفان توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

شیشه‌فروش با تأکید بر اینکه کلیه مصوبات قبلی این کارگروه با دقت و قاطعیت اجرا خواهد شد، گفت: کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار به صورت مستمر اصفهان فعال است و با جمع‌بندی گزارش‌های زیست محیطی، پیش‌بینی‌های جوی و بهداشت و سلامت، متناسب با شرایط برای روز‌های آینده تصمیم خواهد گرفت و بر اجرای دقیق مصوبات نیز نظارت خواهد کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی