تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
ناصر امانی و تاکید بر جابجایی انبار‌های نفت شهران

تذکر به شهردار تهران و وزیر نفت؛ تانکرِ بنزین بود، با فاجعه روبرو می‌شدیم

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران با اشاره به حادثه واژگونی یک تانکر سوخت در محله شهران و تذکر به شهردار تهران و وزیر نفت، بار دیگر به لزوم جابجایی انبار‌های نفت شهران تاکید کرد.

کد خبر: ۱۵۸۳۹۵
۱۱:۳۸ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲

تذکر به شهردار تهران و وزیر نفت؛ تانکرِ بنزین بود، با فاجعه روبرو می‌شدیم

دیدارنیوز: عضو شورای شهر تهران با اشاره به به‌خیر گذشتن حادثه واژگونی یک تانکر سوخت در محله شهران، بار دیگر به لزوم جابجایی انبار‌های نفت شهران تاکید کرد.

ناصر امانی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به لزوم جابجایی انبار‌های نفت و گازوئیل به خارج از حریم پایتخت، گفت: روز جمعه حوالی ساعت چهار صبح یک تانکر با ظرفیت ۳۰۰۰ لیتر سوخت در محله شهران واژگون شد و خوشبختانه به منازل مسکونی برخورد نکرد و آتش نشانان تا ساعت ۱۰ صبح مشغول عملیات در این محدوده بودند و این در حالیست که از دوره سوم و چهارم شورای شهر مرتب تذکر دادیم که لازم است انبار نفت این منطقه جابجا شود.

او با بیان اینکه اگر این تانکر واژگون شده بنزین حمل می‌کرد با یک فاجعه روبرو می‌شدیم، گفت: تابلو‌هایی برای تردد تانکر‌ها از مسیر جدید و بزرگراه باکری نصب شده بود، اما این تابلو‌ها با اسپری پاک شده‌اند و لازم است که اساسا شرکت نفت برای انتقال انبار‌های نفت برنامه ریزی کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر از سال ۹۵ که در این خصوص تذکر داده می‌شد، برای جابجایی انبار‌ها اقداماتی انجام می‌شد تا امروز به نتیجه رسیده بودیم، گفت: هر یک از این تانکر‌ها انبار‌های انفجاری متحرک هستند و این در حالی‌ست که اکثریت تانکر‌ها نیز از عمر مفید خود عبور کردند.

وی افزود: از شهرداری می‌خواهیم با همکاری شرکت نفت اقدامات موثری را در خصوص جابجایی این انبار‌های نفت انجام دهد تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود. من این تذکر را به شهردار و وزیر نفت ارسال می‌کنم.

مهدی چمران نیز با بیان اینکه البته وزارت نفت باید در این زمینه اقدام کند، گفت: اما شهرداری هم باید تابلو‌ها را مجددا نصب و مرتب آن‌ها را بازرسی کند تا اگر تابلو‌ها پاک شده‌اند مجددا آن‌ها را تعمیر کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی