تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
نگاه‌ها به تقابل مورایس و یحیی در اصفهان

استقلال و الکلاسیکوی داغ‌تر!

امروز (یکشنبه) ال‌کلاسیکوی داغ فوتبال ایران در اصفهان برگزار می‌شود؛ دیداری حساس و پرهیجان بین سپاهان و پرسپولیس که میلیون‌ها نفر در انتظار تماشای آن هستند.

کد خبر: ۱۵۸۳۸۲
۰۹:۰۴ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲

استقلال و الکلاسیکوی داغ‌تر!

دیدارنیوز: پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل تراکتور حساسیت‌های بازی اصفهان را دوچندان کرد.

از بازی‌های باقیمانده هفته دهم لیگ برتر، دیدار حساس و جذاب تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

این دیدار که قرار است امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در استادیوم نقش جهان آغاز شود بین دو تیم قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر برگزار خواهد شد. دو نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا.

این دو تیم که در هفته‌های گذشته پشت سر استقلال در تعقیب تیم صدرنشین بودند حالا با پیروزی آبی پوشان تهرانی در مصاف مقابل تراکتور برای دورتر نماندن از صدر جدول انگیزه‌های بیشتری برای کسب پیروزی در مصاف مقابل هم خواهند داشت. در واقع جواد نکونام و شاگردانش خواسته یا ناخواسته حساسیت و جذابیت دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در آخرین بازی هفته دهم را دوچندان کردند. مصافی که بسیاری آن را ال‌کلاسیکوی ایران می‌نامند.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال در حال حاضر با ۲۲ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و تیم پرسپولیس با ۱۷ امتیاز و یک بازی کمتر ۵ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد که در صورت شکست این فاصله امتیازی بین دو تیم باقی خواهد ماند... و حتی اگر شاگردان گل محمدی در مصاف مقابل سپاهان تن به تساوی بدهند نیز فاصله این دو تیم به ۴ امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد. سپاهان نیز با ۱۲ امتیاز در رده‌های پایینی است و در صورت از دست دادن حتی یک امتیاز در شرایطی بدتر از این قرار خواهد گرفت.

مطلب مرتبط:

استقلال ۲ - تراکتور ۰؛ همه‌چیز به کام «نکو»!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی