تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
ستاره ایرانی به منچستر یونایتد می‌رود؟

پیشنهاد وسوسه‌انگیز برای «طارمی‌»!

مهدی طارمی، ستاره ایرانی تیم پورتو همچنان یکی از چهره‌های مطرح در میان شایعات نقل و انتقالاتی است و این بار به جای ایتالیا، نام او در اطراف باشگاه منچستر یونایتد که این فصل حال و روز خوشی ندارد، شنیده می‌شود.

کد خبر: ۱۵۸۳۰۰
۰۹:۵۶ - ۱۹ آبان ۱۴۰۲

پیشنهاد وسوسه‌انگیز برای «طارمی‌»!

دیدارنیوز: یک رسانه انگلیسی جزئیات قرارداد طارمی با یونایتد را فاش کرد.

نشریه اکسپرس نوشت: منچستر یونایتد قرار است با باشگاه پورتو در مورد خرید طارمی در ژانویه تماس برقرار کند و جزئیاتی از مبلغ ناچیز مورد نیاز برای آوردن این مهاجم گلزن به اولدترافورد را فاش کرد.

شیاطین سرخ با شکست در ۹ بازی از ۱۷ بازی اولشان بدترین نتایج تاریخ شان را از فصل ۱۹۷۴-۱۹۷۳ تجربه می‌کنند.

تنهاخ همچنان به عنوان سرمربی یونایتد در حال مبارزه است و برنامه‌هایی را برای تقویت بیشتر تیم در آستانه باز شدن پنجره ژانویه شروع کرده است. یک هافبک میانی جدید و یک مهاجم مدنظر سران یونایتد هستند که نام مهاجم مورد نظر، مهدی طارمی است.

هویلوند هنوز در لیگ برتر گل نزده است، ولی او پنج گل در چهار بازی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده و او را در کنار آلوارو موراتا بازیکن سابق چلسی در صدر جدول گلزنان قرار داده است. با این وجود، این احساس وجود دارد که هویلوند به تنهایی برای گلزنی در منچستریونایتد کافی نیست.

طارمی، بازیکن ۳۱ ساله از زمانی که تابستان ۲۰۲۰ از ریوآوه به پورتو نقل مکان کرد، خودش را به خوبی نشان داده است. با این حال، قرارداد ۴ ساله‌ای که او در آن زمان امضا کرد، تابستان امسال به پایان می‌رسد و پورتو او را در زمستان می‌تواند بفروشد.

دستمزد وسوسه انگیز برای مهاجم ملی پوش ایران

اکنون مشخص شده است که پس از مذاکره با مدیر برنامه‌های طارمی، یونایتد شانس بسیار زیادی برای جذب مهاجم ایرانی دارد که در جام جهانی ۲۰۲۲ به انگلیس دو گل زد. خرید این بازیکن ۳۱ ساله در پنجره زمستانی تنها ۱۰ میلیون یورو (۸.۷ میلیون پوند) هزینه خواهد داشت. علاوه بر این، یونایتد همچنین دریافته است که این مهاجم به دنبال دستمزد ۴.۵ میلیون یورو در سال پس از کسر مالیات است که معادل دستمزد ۷۵۰۰۰ پوندی در هفته است.

مدیر برنامه‌های طارمی به صراحت اعلام کرده است که موکلش به دنبال یک قرارداد سه سال و نیمه است و او را تا تابستان ۲۰۲۷ در یونایتد ماندنی خواهد کرد.

در مجموع، با در نظر گرفتن هزینه‌های نقل و انتقالات و دستمزد، این معامله حدود ۳۰ میلیون یورو (۲۶.۲ میلیون پوند) هزینه خواهد داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی