تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
به منظور شرکت در شانزدهمین اجلاس سازمان همکاری اقتصادی اکو

رئیسی صبح امروز وارد تاشکند پایتخت ازبکستان شد

رئیس‌جمهور که به منظور شرکت در شانزدهمین اجلاس سازمان همکاری اقتصادی اکو، به ازبکستان سفر کرده است، صبح امروز وارد فرودگاه بین‌المللی «اسلام کریموف» تاشکند شد.

کد خبر: ۱۵۸۲۸۴
۰۹:۵۳ - ۱۸ آبان ۱۴۰۲

رئیسی صبح امروز وارد تاشکند پایتخت ازبکستان شد

 

دیدارنیوز: ابراهیم رئیسی که به منظور شرکت در شانزدهمین اجلاس سازمان همکاری اقتصادی اکو، به ازبکستان سفر کرده است، صبح امروز (پنجشنبه، ۱۸ آبان) وارد فرودگاه بین‌المللی «اسلام کریموف» تاشکند شد و مورد استقبال «عبدالله عارفوف» نخست وزیر این کشور قرار گرفت.

شرکت و سخنرانی در شانزدهمین اجلاس سازمان همکاری اقتصادی اکو و برگزاری دیدار‌های دوجانبه با سران برخی کشور‌های شرکت‌کننده در این اجلاس از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس‌جمهور به ازبکستان است.

رئیسی همچنین صبح امروز و پس از انجام سفری یک روزه به تاجیکستان با بدرقه رسمی «محمدطاهر ذاکرزاده» رئیس مجلس نمایندگان تاجیکستان و «دلیر جمعه» وزیر انرژی این کشور، دوشنبه را به مقصد تاشکند پایتخت ازبکستان ترک کرده بود.

وی در سفر یک روزه خود علاوه بر دیدار دوجانبه با رئیس‌جمهور تاجیکستان و شرکت در نشست هیأت‌های عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی، در نشست فعالین اقتصادی و بازرگانان ایران و تاجیکستان نیز سخنرانی کرد.

امضای یک بیانیه مشترک و ۱۸ سند و تفاهم‌نامه همکاری با حضور رؤسای جمهور ایران و تاجیکستان و مقامات عالی‌رتبه دو کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیسی به تاجیکستان بود.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی