تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حمله «داعش»؛ ۳۰ نفر از نیرو‌های سوری کشته شدند

دیدبان حقوق بشر سوریه خبر داد که در نتیجه حملات همزمان گروه «داعش»، ۳۰ نفر از نیرو‌های سوریه و عوامل مسلح وابسته به آن‌ها در صحرای سوریه کشته شدند.

کد خبر: ۱۵۸۲۶۹
۱۸:۰۲ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲

حمله «داعش»؛ ۳۰ نفر از نیرو‌های سوری کشته شدند

دیدارنیوز: بر اساس برآورد دیدبان حقوق بشر سوریه، ۳۰ نفر از نیرو‌های سوریه و عوامل مسلح وابسته به آن‌ها در نتیجه حملات همزمان گروه «داعش» در چهارشنبه ۱۷ آبان در صحرای سوریه کشته شدند.

به گزارش دیدبان حقوق بشر سوریه، «چهار سرباز و ۲۶ نفر از عوامل نیرو‌های دفاع ملی در نتیجه حملات همزمان داعش در سحرگاه چهارشنبه به پست‌های بازرسی و مواضع نظامی» در منطقه الرصافه در صحرای واقع در مثلث رقه-حمص-دیرالزور کشته شدند.

به نقل از العربیه، بر اساس این گزارش، حمله با استفاده از مسلسل انجام شد و شمار زیادی کشته و زخمی برجای گذاشت.

دیدبان حقوق بشر سوریه تاکید کرد ۳۰ نظامی که اکثر آن‌ها از نیرو‌های دفاع ملی بودند، کشته شدند که به دلیل وخامت حال برخی از زخمی‌ها و همچنین گزارش‌هایی در خصوص کشته‌های دیگر، این آمار ممکن است افزایش یابد.

حملات به داعش

از سوی دیگر جنگنده‌های روسیه، حملاتی را به مناطق استقرار داعش در صحرای الرصافه انجام دادند که گزارش‌ها حاکی از کشته‌شدن شماری از عوامل داعش طی این حملات است.

بر أساس اسناد دیدبان سوریه، ۵۱۴ نفر در جریان عملیات نظامی در صحرای سوریه از ابتدای سال ۲۰۲۳، کشته شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی