تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

هواشناسی؛ افزایش دما برای شمالی‌ها

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد که فردا (پنجشنبه) شاهد افزایش دما در استان‌های شمالی خواهیم بود.

کد خبر: ۱۵۸۲۳۶
۰۹:۲۱ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲

هواشناسی؛ شمالی‌ها منتظر افزایش دما باشند

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: پنجشنبه (۱۹ آبان‌ماه) افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر خواهیم داشت.

صادق ضیاییان افزود: چهارشنبه (۱۷ آبان ماه) در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شرق خراسان رضوی، برخی نقاط سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان بارندگی، رعد و برق وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گردوخاک رخ خواهد داد.

وی اضافه کرد: روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۱۷ و ۱۸ آبان‌ماه) در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: پنجشنبه افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر خواهیم داشت. جمعه و شنبه (۱۹ و ۲۰ آبان‌ماه) دوباره در استان‌های ساحلی خزر بارش پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان دریای خزر چهارشنبه و روز‌های جمعه و شنبه مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۸ آبان ماه) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی (۱۹ آبان ماه) کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی