تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

انتخابات مجلس خبرگان؛ تعداد ثبت‌نامی‌ها اعلام شد

محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور خبر داد که در مجموع سه روز ۸۸ نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده‌اند.

کد خبر: ۱۵۸۲۲۶
۲۱:۲۰ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲

انتخابات مجلس خبرگان؛ تعداد ثبت‌نامی‌ها اعلام شد

دیدارنیوز: ۸۸ داوطلب برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده‌اند.

به نقل از ایسنا، محسن اسلامی با اشاره به پایان سومین روز ثبت نام از داوطلبین ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: امروز ۳۳ نفر و در مجموع سه روز ۸۸ نفر برای انتخابات ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۶۹ درصد داوطلبان سابقه نمایندگی در مجلس خبرگان دارند. ۳۰ نفر عضو مجلس فعلی خبرگان هستند و ۵۹ درصد سابقه ایثارگری دارند.

اسلامی افزود: حدود ۲۵ درصد داوطلبین بین ۴۰ تا ۵۰ سال، ۲۸ درصد بین ۵۰ تا ۶۰ سال، ۲۹ درصد بین ۶۰ تا ۷۰ درصد و ۱۷ درصد بیش از ۷۰ سال سن دارند. بیشترین ثبت نام‌ها در استان‌های ایلام، زنجان، سمنان، قم، کردستان، کرمانشاه، تهران، اصفهان، مازندران و آذربایجان غربی انجام شده است.

براساس این گزارش در سومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری برخی شخصیت‌های سیاسی و اجرایی از جمله آیت الله موحدی کرمانی، سید محمود علوی، رمضانی گیلانی از اعضای فعلی مجلس خبرگان رهبری و علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با حضور در وزارت کشور در این انتخابات ثبت نام کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی