تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد

باند پولشویی ۱۰۰ میلیاردی منهدم شد

حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انهدام باند پولشویی ۱۰۰۰ میلیاردی و بازداشت متهم اصلی در حین ورود به کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۵۸۲۰۹
۱۶:۵۱ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲

باند پولشویی ۱۰۰ میلیاردی منهدم شد

دیدارنیوز: رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انهدام باند هشت نفره پولشویی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد ریال خبرداد.

سردار حسین رحیمی در این‌باره گفت: به دنبال کسب اطلاعات و اخبار به دست آمده با موضوع پولشویی، پرونده‌ای با این موضوع تشکیل شده و رسیدگی به آن در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت. بررسی کارآگاهان نشان داد که فردی به هویت معلوم با شیوه و شگرد فروش خودرو‌های صفر کیلومتر به قیمت کارخانه مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از تعداد ۱۳۷ نفر از شهروندان پول دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه در جریان بررسی‌ها مشخص شد که متهم اصلی پرونده از طریق مرز زمینی از کشور خارج شده است، گفت: انجام اقدامات برای ردیابی اموال و دارایی‌های متهم در دستورکار قرار گرفت که در جریان تعداد سه دستگاه آپارتمان، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان انواع ارز متعلق به این فرد شناسایی و توقیف شد.

رحیمی با بیان اینکه در این رابطه هفت نفر که در رابطه با جرائم پولشویی و متواری شدن متهم به خارج از کشور نقش فعال و گسترده‌ای داشتند دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: این افراد به همراه متهم اصلی که جمعا هشت نفر هستند، شکل یک باند با یکدیگر فعالیت داشتند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: همچنین با انجام اقدامات اطلاعاتی و با همکاری پلیس اینترپل متهم اصلی در حین ورود به کشور شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد. این فرد با تبدیل وجوه دریافتی از مردم به ملک و ارز و ... سعی در پول شویی و گم‌کردن رد مبالغ داشت که با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی ناکام ماند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی