تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

روسیه علیه اسرائیل؛ آژانس کجاست؟

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه که کشورش دو سال پیش به خاک اوکراین تجاوز نظامی کرد، به تهدید وزیر میراث اسرائیل درباره استفاده از بمب اتمی در غزه واکنش نشان داد و گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کجاست؟

کد خبر: ۱۵۸۱۹۶
۱۱:۵۷ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲

روسیه علیه اسرائیل؛ آژانس کجاست؟

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز سه‌شنبه در واکنش به سخنان تهدیدآمیز یک وزیر اسرائیلی مبنی بر احتمال استفاده از بمب هسته‌ای در نوار غزه گفت، این صحبت‌ها سوالات بسیاری از جمله درباره زرادخانه هسته‌ای اسرائیل ایجاد می‌کند.

به نقل از ایسنا، اسرائیل در یک ماه گذشته بدون هیچ مانع سیاسی و بین‌المللی به کشتار غیرنظامیان در غزه پرداخته، اما به نظر این میزان کشتار از نظر آن‌ها کافی نبوده و در اتاق‌های فکرشان موضوع بمباران اتمی غزه نیز روی میز قرار گرفته است.

وزیر میراث فرهنگی اسرائیل در اظهاراتی گفت که «انداختن بمب اتم روی غزه یکی از گزینه‌های کابینه جنگ اسرائیل است.»

هر چند اظهارات این مقام اسرائیلی که به نظر در یک ناهماهنگی با رئیس کابینه بیان شده، خشم نتانیاهو را هم برانگیخت و او این سخنان را رد کرد، اما این برای اولین بار نیست که مقامات فعلی و پیشین اسرائیلی اظهاراتی از این دست بیان می‌کنند و البته دنیا در برابر آن سکوت می‌کند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به سخنان «آمی‌های الیاهو» وزیر صهیونیست کابینه نتانیاهو گفت، این صحبت‌ها سوالات بسیاری از جمله درباره زرادخانه هسته‌ای اسرائیل ایجاد می‌کند.

او تاکید کرد: «این موضوع تعداد زیادی سوال ایجاد کرد. سوال شماره یک، معلوم می‌شود که ما اظهارات رسمی در مورد وجود سلاح هسته‌ای می‌شنویم؟ سؤالات زیر را همه دارند؛ سازمان‌های بین‌المللی کجا هستند، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کجاست، بازرسان کجا هستند؟»

سیاسی کاری برخی کشور‌ها و حمایت بی‌چون و چرای آن‌ها از اسرائیل به حدی رسیده که آن‌ها در برابر زیر سوال بردن قوانین بین‌المللی از سوی این رژیم کاملا ساکت هستند، حتی زمانی که صحبت از استفاده از بمب اتم در میان باشد!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی