تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
اخبار همدان

آسمان همدان تا پایان هفته «صاف» است

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: از امروز تا اواخر هفته آسمان استان عمدتاً صاف و در اواسط روز کمی ابری خواهد بود و وزش باد را به شکل معمول و ملایم خواهیم داشت.

کد خبر: ۱۵۸۱۴۷
۱۴:۰۳ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲

آسمان همدان تا پایان هفته «صاف» است

 

دیدارنیوز ـ استان همدان: روح‌الله زاهدی، پیرامون وضعیت جوی استان اظهار کرد: طی پنج روز گذشته در نقاط مختلف استان شاهد بارش‌هایی بودیم و به طور میانگین ۲۸ میلی‌متر در سطح استان بارش داشتیم.

وی افزود: در پهنه شهرستانی، شهرستان بهار با ۳۸ میلی‌متر بیشترین میزان بارش و شهرستان‌های ملایر و درگزین با ۲۱ میلی‌متر کمترین میزان بارش را داشتند.

زاهدی با بیان اینکه در شهرستان همدان هم ۳۰ میلی‌متر آورده سامانه بارشی برای استان بوده است، خاطرنشان کرد: به شکل نقطه‌ای بیشترین بارش را در بزرول نهاوند به میزان ۷۰ میلی‌متر داشتیم.

وی مطرح کرد: امروز صبح، روز نسبتاً خنک و سردی را آغاز کردیم به طوریکه کمینه و بیشنیه دما در ایستگاه فرودگاه همدان بین ۲ و ۱۶ درجه سلسیون در نوسان بوده و در این مدت رزن و فامنین با یک درجه سلسیوس به عنوان خنک‌ترین ایستگاه به ثبت رسیده‌اند و نهاوند با ۱۹ درجه سلسیوس به عنوان گرم‌ترین ایستگاه استان گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اظهار کرد: از امروز تا اواخر هفته آسمان استان عمدتاً صاف و در اواسط روز کمی ابری خواهد بود و وزش باد را به شکل معمول و ملایم خواهیم داشت.

وی در پایان یادآور شد: همچنین دمای صبحگاهی با نوسانات جزئی و تدوام هوای نسبتاً سرد را برای روز‌های آینده پیش‌رو خواهیم داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی