تیتر امروز

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!
«دیدارنیوز» در‌ گفت‌وگو با «مصیب نعیمی» بررسی می‌کند:

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

یک دیپلمات درگفت‌وگو با دیدار معتقد است شاید زمان استقلال کشور فلسطین مشخص نباشد ولی روند آن سرعت بیشتری گرفته است.

طعنه فعال اصولگرا به «بی‌دستاوردترین دولت»؛ آثار صفویان و ساسانیان را حذف کنید!

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا با طعنه به دولت ابراهیم رئیسی نوشت: «آقای دولت سیزدهم⁩! به عنوان بی‌دستاوردترین دولت، در حال کش‌رفتن اقدامات دولت‌های قبل و ثبت آن بنام خود هستید. اگر در آینده پروژه کم آوردید و خواستید چهل‌ستون یا پاسارگاد را بنام خود سند بزنید حواستان باشد که قبلش آثار صفویان و ساسانیان را از کتاب تاریخ بچه مدرسه‌ای‌ها حذف کنید!»

کد خبر: ۱۵۸۰۵۳
۲۱:۲۲ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲

طعنه فعال اصولگرا به دولت رئیسی؛

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی اصولگرا به دولت سید ابراهیم رئیسی طعنه زد.

به گزارش دیدارنیوز، در حالی که دولت ابراهیم رئیسی با وعده‌های عجیب خود مثل ساخت یک میلیون مسکن در سال سرکار آمد، به جای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم هر روز به دنبال تخریب دولت قبل (حسن روحانی) است و این بحث تکراری صدای برخی فعالان اصولگرا را هم درآورده است.

در دولت سیزدهم قیمت دلار به بالاترین حد خود رسیده و قیمت گوشت قرمز، مرغ و سایر اقلام سر به فلک کشیده شده اما دوستان در سفرهای استانی خود بعد از افتتاح یک پروژه با استفاده از رسانه‌ای که از بین المال بهره می‌برد، به فکر تخریب دولت قبلی هستند و این موضوع با پاسخ رسانه حسن روحانی هم مواجه شده است.

مطلب مرتبط:

ماجرای فرودگاه سقز؛ رسانه حسن روحانی پاسخ وزیر راه و خبرگزاری دولت را داد

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا که از منتقدان این دولت است، در توییتی نوشت: «آقای دولت سیزدهم⁩! به عنوان بی‌دستاوردترین دولت، در حال کش‌رفتن اقدامات دولت‌های قبل و ثبت آن بنام خود هستید.

اگر در آینده پروژه کم آوردید و خواستید چهل‌ستون یا پاسارگاد را بنام خود سند بزنید حواستان باشد که قبلش آثار صفویان و ساسانیان را از کتاب تاریخ بچه مدرسه‌ای‌ها حذف کنید!»

 

طعنه فعال اصولگرا به دولت رئیسی؛

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی