تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

راهپیمایی علیه جنگ در شهر‌های فرانسه

فرانسوی‌ها در مخالفت با جنگ خونین میان اسرائیل و حماس و در حمایت از فلسطینیان در پاریس و دیگر شهر‌های فرانسه دست به راهپیمایی زدند.

کد خبر: ۱۵۸۰۴۸
۱۹:۵۲ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲

راهپیمایی علیه جنگ در پاریس و دیگر شهر‌های فرانسه

دیدارنیوز: شماری از شهروندان فرانسوی روز شنبه در مخالفت با جنگ جاری میان اسرائیل و حماس و در حمایت از فلسطینیان در پاریس و دیگر شهر‌های فرانسه دست به راهپیمایی زدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، شرکت کنندگان در این راهپیمایی‌ها شمن محکوم کردن حمله به غیرنظامیان فلسطینی، فریاد صلح سر دادند و خواستار برقراری فوری آتش‌بس در غزه شدند.

این تظاهرات توسط انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و احزاب سیاسی سازماندهی و برگزار شد؛ وزارت کشور فرانسه به تازگی و در پی اوج‌گیری حملات به غیرنظامیان در غزه به درخواست برپایی تظاهرات در حمایت از فلسطینیان چراغ سبز نشان می‌دهد، اما تاکید دارد که شرکت کنندگان باید از هرگونه «افراط و تفریط» و اقدام تحریک‌آمیز پرهیز کنند.

تظاهرات و تجمعات مشابه دیگری روز شنبه در فرانسه، به ویژه در شهر‌های بوردو، اورلئان، روآن، تولوز و نیس برنامه ریزی شده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی