تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

«مخبر» در چین سخنرانی می‌کند

محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور اعلام کرد که محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور با سفر به چین در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی واردات چین سخنرانی می‌کند.

کد خبر: ۱۵۸۰۲۱
۱۲:۴۴ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲

مخبر به چین می‌رود

دیدارنیوز: معاون اول رئیس جمهور فردا در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی واردات چین سخنرانی می‌کند.

محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور طی سخنانی اظهار داشت: معاون اول رئیس‌جمهور با سفر به چین در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی واردات چین سخنرانی و برای توسعه بازار‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران با مقامات چین و کشور‌های حاضر مذاکره می‌کند.

وی افزود: ششمین نمایشگاه واردات چین برای نمایش کالا‌های صادراتی به چین با حضور نخست وزیر این کشور و مقامات بلندپایه کشور‌های مختلف جهان فردا (یکشنبه) به‌صورت رسمی افتتاح می‌شود و محمد مخبر به دعوت رسمی نخست وزیر چین ضمن سخنرانی در مراسم افتتاحیه، گفتگو‌های دو و چندجانبه‌ای را برای توسعه روابط اقتصادی و بازارگشایی برای کالا‌های ایرانی در چین و سایر کشور‌ها انجام می‌دهد.

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به بازار بزرگ یک میلیارد و چهارصد میلیون نفری چین، تاکید کرد: این نمایشگاه و حضور کشور‌های مختلف جهان فرصت بسیار مناسبی برای ایران است تا بازار‌های جدیدی را برای کالا‌های ایرانی در یک بازه سه میلیارد نفری از کشور‌های حاضر در این نمایشگاه ایجاد کرده و ظرفیت‌های صادراتی کشور را افزایش دهد.

جمشیدی اظهار داشت: همچنین با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و سایر مقامات بلندپایه حاضر در افتتاحیه، پاویون جمهوری اسلامی ایران نیز در این نمایشگاه بزرگ بین المللی آغاز به کار می‌کند.

بازدید مقامات کشور‌های دیگر از این پاویون که شرکت‌های بزرگ ایرانی در آن حاضر هستند، فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های اقتصادی ایران خواهد بود.

به گفته جمشیدی در این دوره و با توافق روسای جمهور دو کشور در اسفند سال گذشته، حضور جمهوری اسلامی ایران بیست برابر بیش از سال گذشته و بیشتر از تمامی ادوار قبل است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی