تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

وحیدی: اسرائیل به انتها رسیده است

احمد وحیدی، وزیر کشور معتقد است که اسرائیل از نظر نظامی، امنیتی و اخلاقی به انتها رسیده و اگر آمریکا دست از پشتیبانی اسرائیل بردارد، این رژیم به سرعت سقوط می‌کند.

کد خبر: ۱۵۸۰۱۵
۱۲:۰۳ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲

وحیدی: اسرائیل به انتها رسیده است

دیدارنیوز: وزیر کشور گفت: اسرائیل از نظر نظامی، امنیتی و اخلاقی به انتها رسیده است.

احمد وحیدی، وزیر کشور اظهار داشت: بمباران دیوانه وار و وحشیانه مردم عزیز و مقاوم غزه نشان دهنده پایان کار اسرائیل نه فقط در ابعاد سیاسی و امنیتی و نظامی، بلکه از نظر انسانی و اخلاقی است.

وحیدی در حاشیه سفر به گیلان، پیرامون جنایات اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع غزه، اظهار کرد: امروز شاهد جنایت‌های کم نظیری از سوی اسرائیل در نوار غزه هستیم.

وی با بیان اینکه اعمال و رفتار اسرائیل همگان را به این باور رسانده که این رژیم جعلی دیگر قادر به ادامه حیات نیست، افزود: بمباران دیوانه‌وار و وحشیانه مردم عزیز و مقاوم غزه نشان دهنده پایان کار اسرائیل نه فقط در ابعاد سیاسی و امنیتی و نظامی، بلکه از نظر انسانی و اخلاقی است.

وزیر کشور با اشاره به رویارویی رزمندگان مقاومت فلسطین با دشمن در صحنه نبرد، عنوان کرد: قدرت ارتش اسرائیل به آنجا رسیده که مردم بی گناه را بمباران می‌کند، یعنی این رژیم جنایتکار از نظر نظامی به انتها رسیده است.

وحیدی عملیات طوفان‌الاقصی را ضربه بزرگ و جبران ناپذیر امنیتی به اسرائیل دانست و متذکر شد: اسرائیل از نظر سیاسی و امنیتی به انتها رسیده و دیگر نمی‌تواند به نقطه سابق بازگردد.

وی با بیان اینکه امروز همه کشور‌ها و ملت‌های دنیا علیه جنایت‌های اسرائیل فریاد می‌زنند، خاطرنشان کرد: حمایت آمریکا و چند کشور اروپای غربی از اسرائیل و جنایت‌هایش علیه مردم فلسطین شرم‌آور است.

وزیر کشور با اشاره به از بین رفتن هیمنه اسرائیل به دست مقاومت سرافراز فلسطین، یادآور شد: مقاومت ملت فلسطین به رغم همه فشار‌ها و ظلم‌ها و جنایت‌های اعمال شده از سوی دشمنان، زمینه را برای فروپاشی هرچه سریع اسرائیلی فراهم کرده است.

او تمام حیات اسرئیل را مدیون آمریکا دانست و بیان کرد: چنین رژیمی در پناه آمریکا ادامه حیات می‌دهد و اگر آمریکا دست از پشتیبانی اسرائیل بردارد، این رژیم جعلی به سرعت سقوط می‌کند و نمی‌تواند آینده‌ای را برای خودش متصور شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی