تیتر امروز

سانحه هوایی ورزقان؛ آمریکا درگذشت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

سانحه هوایی ورزقان؛ آمریکا درگذشت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

وحیدی: اسرائیل به انتها رسیده است

احمد وحیدی، وزیر کشور معتقد است که اسرائیل از نظر نظامی، امنیتی و اخلاقی به انتها رسیده و اگر آمریکا دست از پشتیبانی اسرائیل بردارد، این رژیم به سرعت سقوط می‌کند.

کد خبر: ۱۵۸۰۱۵
۱۲:۰۳ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲

وحیدی: اسرائیل به انتها رسیده است

دیدارنیوز: وزیر کشور گفت: اسرائیل از نظر نظامی، امنیتی و اخلاقی به انتها رسیده است.

احمد وحیدی، وزیر کشور اظهار داشت: بمباران دیوانه وار و وحشیانه مردم عزیز و مقاوم غزه نشان دهنده پایان کار اسرائیل نه فقط در ابعاد سیاسی و امنیتی و نظامی، بلکه از نظر انسانی و اخلاقی است.

وحیدی در حاشیه سفر به گیلان، پیرامون جنایات اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع غزه، اظهار کرد: امروز شاهد جنایت‌های کم نظیری از سوی اسرائیل در نوار غزه هستیم.

وی با بیان اینکه اعمال و رفتار اسرائیل همگان را به این باور رسانده که این رژیم جعلی دیگر قادر به ادامه حیات نیست، افزود: بمباران دیوانه‌وار و وحشیانه مردم عزیز و مقاوم غزه نشان دهنده پایان کار اسرائیل نه فقط در ابعاد سیاسی و امنیتی و نظامی، بلکه از نظر انسانی و اخلاقی است.

وزیر کشور با اشاره به رویارویی رزمندگان مقاومت فلسطین با دشمن در صحنه نبرد، عنوان کرد: قدرت ارتش اسرائیل به آنجا رسیده که مردم بی گناه را بمباران می‌کند، یعنی این رژیم جنایتکار از نظر نظامی به انتها رسیده است.

وحیدی عملیات طوفان‌الاقصی را ضربه بزرگ و جبران ناپذیر امنیتی به اسرائیل دانست و متذکر شد: اسرائیل از نظر سیاسی و امنیتی به انتها رسیده و دیگر نمی‌تواند به نقطه سابق بازگردد.

وی با بیان اینکه امروز همه کشور‌ها و ملت‌های دنیا علیه جنایت‌های اسرائیل فریاد می‌زنند، خاطرنشان کرد: حمایت آمریکا و چند کشور اروپای غربی از اسرائیل و جنایت‌هایش علیه مردم فلسطین شرم‌آور است.

وزیر کشور با اشاره به از بین رفتن هیمنه اسرائیل به دست مقاومت سرافراز فلسطین، یادآور شد: مقاومت ملت فلسطین به رغم همه فشار‌ها و ظلم‌ها و جنایت‌های اعمال شده از سوی دشمنان، زمینه را برای فروپاشی هرچه سریع اسرائیلی فراهم کرده است.

او تمام حیات اسرئیل را مدیون آمریکا دانست و بیان کرد: چنین رژیمی در پناه آمریکا ادامه حیات می‌دهد و اگر آمریکا دست از پشتیبانی اسرائیل بردارد، این رژیم جعلی به سرعت سقوط می‌کند و نمی‌تواند آینده‌ای را برای خودش متصور شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی