تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
شورای رقابت اعلام کرد

هرگونه افزایش قیمت خودرو خارج از مصوبات کذب است

دادجوی توکلی، سخنگوی شورای رقابت گفت: شورای رقابت هرگونه افزایش قیمت خودرو‌ها خارج از مصوبات را تکذیب می‌کند، این موضوعات به نوعی فقط برای تحریک افزایش قیمت به بازار مطرح می‌شود.

کد خبر: ۱۵۸۰۱۰
۱۱:۲۵ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲

هرگونه افزایش قیمت خودرو خارج از مصوبات کذب است

دیدارنیوز: سخنگوی شورای رقابت در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر افزایش مجدد قیمت خودرو‌های مونتاژی گفت: شورای رقابت هرگونه افزایش قیمت خودرو‌ها خارج از مصوبات را تکذیب می‌کند، این موضوعات به نوعی فقط برای تحریک افزایش قیمت به بازار مطرح می‌شود.

سپهر دادجوی توکلی سخنگوی شورای رقابت در رابطه با انتشار برخی از اخبار مبنی بر افزایش مجدد قیمت تعدادی از خودرو‌های مونتاژی، اظهار کرد: شورای رقابت هرگونه افزایش قیمت خودرو‌ها خارج از مصوبات شورای رقابت را تکذیب می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی با فعالیت‌های غیررسمی درصدد تزریق تحرک افزایش قیمت به بازار هستند، افزود: شورای رقابت هرگونه تغییر و تحولی در حوزه قیمت‌ها را شفاف به اطلاع عموم می‌رساند و اگر قیمتی خارج از این فرایند اعلام شود، ما به کل این اطلاعات را مردود اعلام می‌کنیم.

سخنگوی شورای رقابت با اشاره به سایت شورای رقابت، گفت: این سایت کاملاً به روز بوده و هرگونه مصوبه مطروحه در صحن شورا را بلافاصله در دسترس ذی نفعان قرار می‌دهد.

توکلی تصریح کرد: تنها مصوبات ۵۵۷، ۵۶۶، ۵۷۳، ۵۷۴، ۵۸۴، ۶۰۲، ۶۰۷، ۶۱۰، ۶۱۱، ۶۱۴ در مورد قیمت خودرو‌ها از ۱۵ فروردین تا ۲ آبان ۱۴۰۲ در شورای رقابت به تصویب رسیده و اطلاعات لازم در مورد تغییرات قیمتی محصولات ایران خودرو، سایپا و خودرو‌های مونتاژی توسط شورای رقابت اطلاع رسانی شده و مردم می‌توانند اطلاعات این تغییرات قیمتی را در سایت مشاهده کنند. اما اگر خارج از این فرایند قیمتی در سطح فضای مجازی منتشر شده است مورد تایید ما نبوده و آن را تکذیب می‌کنیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی