تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
تنش و درگیری در خاورمیانه

سخنرانی نصرالله؛ حزب‌الله وارد جنگ می‌شود؟

در سخنرانی امروز (جمعه) حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان مشخص خواهد شد که آیا شبه‌نظامیان لبنانی رسما وارد جنگ حماس و اسرائیل خواهند شد یا خیر.

کد خبر: ۱۵۷۹۸۰
۱۰:۵۵ - ۱۲ آبان ۱۴۰۲

سخنرانی نصرالله؛ حزب‌الله وارد جنگ می‌شود؟

دیدارنیوز: رهبر حزب الله لبنان در حالی قرار است امروز برای نخستین بار پس از آغاز جنگ اسرائیل و حماس اعلام موضع کند که گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال گشوده شدن جبهه نبردی دیگر در شمال اسرائیل با ورود شبه‌نظامیان شیعی تحت حمایت ایران در لبنان افزایش یافته است.

حزب‌الله پس از حمله بی‌سابقه و غافلگیرکننده شاخه نظامی جنبش حماس به اسرائیل در هفت اکتبر، با متحدان فلسطینی خود اعلام همبستگی کرد و وارد درگیری‌های پراکنده راکتی، پهپادی و توپخانه‌ای با ارتش اسرائیل شد.

این درگیری‌های فرامرزی هم از نظر وسعت جغرافیایی و هم از نظر نوع اهداف مد نظر برای حمله عموماً محدود باقی ماندند.

حزب الله لبنان، اما روز پنجشنبه ضمن تشدید عملیات خود اعلام کرد که به طور همزمان به «۱۹ موضع و پایگاه نظامی اسرائیل» حمله کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه؛ این عملیات با حملات تلافی جویانه ارتش اسرائیل روبرو شد که به گفته منابع نزدیک به حزب‌الله دست کم چهار کشته در میان شبه نظامیان شیعی به جا گذاشت.

بر اساس آماری که فرانس‌پرس در اختیار دارد، خشونت‌های جاری در مرز اسرائیل و لبنان پس از هفت اکتبر دست کم ۷۰ کشته به جا گذاشته است.

سخنرانی حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان که قرار است ساعت ۱۳ به وقت گرینویچ انجام شود مشخص خواهد کرد که آیا شبه‌نظامیان لبنانی تحت حمایت ایران رسما وارد جنگ خواهند شد؟ یا خیر.

این سخنرانی در مراسمی که به مناسبت تجلیل از «شهدای لبنانی» درگیری‌های اخیر با اسرائیل در حومه جنوبی بیروت برگزار می‌شود، ایراد خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی