تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
مدیرکل مدیریت بحران اعلام کرد

هشدار برای تهرانی‌ها؛ از توقف کنار رودخانه‌ها پرهیز کنید

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر نفوذ و فعالیت متناوب سامانه‌های بارشی از مردم خواست که از توقف و اتراق در کنار رودخانه‌ها پرهیز کنند.

کد خبر: ۱۵۷۹۴۹
۱۷:۲۱ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲

هشدار برای بارش باران و وزش باد در تهران؛ از توقف کنار رودخانه‌ها پرهیز کنید

دیدارنیوز: حامد یزدی مهر از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر نفوذ و فعالیت متناوب سامانه‌های بارشی در استان تهران خبر داد و گفت: طبق پیش بینی‌های هواشناسی از فردا پنجشنبه تا روز یکشنبه ۱۴ آبان‌ماه در نیمه شمالی و غربی تهران بارش باران همراه با رعد و برق را شاهد خواهیم بود. همچنین در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات بالادست و قله‌ها احتمال برف مورد انتظار است و کاهش نسبی دما و وزش باد شدید موقت نیز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ادامه داد: برابر پیش‌بینی‌های انجام شده بر اثر بارش‌های پیش‌بینی شده لغزندگی جاده‌ها و معابر و وقوع مه و کاهش دید و امکان اختلال در تردد به ویژه در جاده‌های کوهستانی وجود دارد لذا به همه عزیزانی که قصد تردد در جاده‌های کوهستانی را دارند توصیه می‌شود اولاً با تجهیزات کافی راهی شوند و ثانیاً حتماً از ایمنی و سلامت خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی در ادامه به بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها بر اثر احتمال تداوم بارش‌های پیش‌بینی شده اشاره کرد و گفت: با توجه به این مورد آب گرفتگی معابر و اختلال در سفر‌های بین شهری دور از انتظار نیست لذا از همه مردم می‌خواهیم از توقف در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها اجتناب کنند. توصیه مدیریت بحران به کوهنوردان حرفه‌ای و آماتور این است که از فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب کنند.

یزدی مهر گفت: همچنین در هنگام وزش باد شدید نیز لازم است که مردم از استقرار از لبه پشت‌بام‌ها و بالکن‌ها و همچنین قرارگرفتن در مجاورت سازه‌های تبلیغاتی، سازه‌های ناپایدار، درختان فرسوده، ساختمان‌های نیمه کاره و هر آنچه که احتمال سقوطش درپی وزش باد وجود دارد، پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی گفت: مدیریت بحران هشدار‌های لازم را در این خصوص به دستگاه‌های امدادی، اجرایی و خدماتی داده و مسئولان مربوطه نیز لازم است که نسبت به پاک‌سازی دهانه پل‌ها و لایروبی کانال‌ها و آب رود‌ها توجه ویژه داشته باشند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی