تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
لرستانی‌ها مراقب باشند

هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی به نیمه غربی

زینب اکبری، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی جدید به نیمه غربی کشور و صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در این استان خبر داد و گفت: وقوع تندباد‌های لحظه‌ای، بارش‌های به‌شکل رگباری و رعدوبرق در لرستان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۵۷۸۳۶
۱۳:۵۱ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲

هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی به نیمه غربی

دیدارنیوز: معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی جدید به نیمه غربی کشور و صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در این استان خبر داد.

زینب اکبری، با اشاره به آخرین وضعیت هواشناسی لرستان، اظهار داشت: جو منطقه در روز دوشنبه آرام است، اما ابرناکی و افزایش سرعت وزش باد پدیده‌های غالب این استان است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی از فردا تا اوایل هفته آینده به نیمه غربی کشور وارد می‌شود، افزود: این سامانه نقاط مختلف لرستان را با شدت و ضعف تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در این استان، عنوان کرد: وقوع تندباد‌های لحظه‌ای، بارش‌های به‌شکل رگباری و رعدوبرق در لرستان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش‌هایی به شکل تگرگ و صاعقه همراه با ورود سامانه بارشی به لرستان پیش‌بینی می‌شود، بیان کرد: تقویت شرایط بارشی و بالابودن شاخص‌های ناپایداری در برخی نقاط منجر به رگباری بودن بارش‌ها می‌شود که وقوع مخاطراتی را به‌دنبال خواهد داشت.

اکبری گفت: اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده‌ها، ایجاد رواناب، آب‌گرفتگی معابر و احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و خشکه‌رود‌ها از مخاطرات سامانه بارشی جدید در لرستان است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان با اعلام احتمال خسارت به محصولات باغی و زراعی، ابراز کرد: مه‌آلودگی هوا منجر به کاهش میدان دید افقی می‌شود.

اکبری با اشاره به نحوۀ فعالیت سامانۀ بارشی جدید در لرستان، گفت: سامانه بارشی جدید تا اوایل هفته آینده بر روی جو این استان فعال است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی