تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
اخبار استان اردبیل

دستگیری سرکردگان باندهای شرارت

دادستان مرکز استان، از دستگیری سرکردگان باند‌های شرارت اردبیل، در تهران خبر داد.

کد خبر: ۱۵۷۷۶۳
۱۲:۴۴ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲

دستگیری سرکردگان باندهای شرارت

 

دیدارنیوز: جلال آفاقی، با اعلام خبر دستگیری سرکردگان اراذل و اوباش و باند‌های شرارت اردبیل، افزود: نامبردگان طی یک عملیات پیچیده و حسب دستورات ویژه قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) وزارت اطلاعات در مخفیگاه‌های خود واقع در تهران دستگیر شدند.

دادستان اردبیل ادامه داد: در پی اجرای طرح اخیر برای جمع آوری و دستگیری اراذل و اوباش در اردبیل، نامبردگان با احساس ناامنی در استان به دلیل تعقیب دادستانی از اردبیل پا به فرار گذاشته و متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی انجام شده و با وجود تمامی شگرد‌ها برای عدم امکان شناسایی و جابجایی مرتب محل اقامت و تعویض مستمر خطوط ارتباطی و ...، نهایتا در تهران شناسایی و در چنگ قانون گرفتار شدند.

وی افزود: دادستانی اردبیل صیانت از امنیت و آسایش و آرامش مردم شریف و ولایتمدار استان را خط قرمز خود می‌داند و همانطوری که قبلا به مردم وعده داده شده بود، نفرات اصلی گرداننده باند‌های اراذل و اوباش، نیز شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان اردبیل اظهار کرد: دو نفر از آن‌ها بنام‌های (الف، س) و (س، ق) متهم درگیری مسلحانه اخیر منجر به قتل در منطقه چهارراه حسینیه اردبیل نیز هستند.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی