تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اخبار مازندران

رشد صادرات از گمرکات مازندران

سرپرست حوزه نظارت گمرکات مازندران گفت: مازندران در هفت ماهه سال جاری با ۴۳ درصد رشد وزنی بیش از ۹۰۹ هزارتن صادرات از گمرکات استان داشته است.

کد خبر: ۱۵۷۷۵۷
۱۲:۲۲ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲

رشد صادرات از گمرکات مازندران

 

دیدارنیوز: امیر جمشیدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی هفت ماهه سال جاری، ارزش صادرات انواع کالا از گمرکات مازندران بالغ بر ۱۷۹ میلیون و ۳هزار دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات مازندران با اشاره به میزان صادرات قطعی در استان بیان کرد: پنج قلم عمده کالا‌های صادراتی شامل فرآورده‌های لبنی با ۷۳ میلیون دلار، سیمان با ۲۴ میلیون دلار، مواد پلاستیکی با ۲۰ میلیون دلار، فرآورده‌های خوراکی گوناگون با ۱۰ میلیون دلار و فلزات معمولی با ۶ میلیون دلار بوده، که سهم ۷۴ درصدی از کل صادرات گمرکات مازندران داشته اند.

وی هم چنین مقاصد عمده کالا‌های صادراتی گمرکات مازندران در این مدت را به ۴۴ کشور اعلام کرد و گفت: به ترتیب عراق با ۹۰ میلیون دلار، روسیه با ۳۶ میلیون دلار، ترکمنستان با ۹ میلیون دلار، قزاقستان با ۸ میلیون دلار و پاکستان با ۶ میلیون دلار پنج کشور عمده طرف مبادله تجاری گمرکات مازندران بوده اند.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی