تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

«گلستانی از تاریخ ایران» و «انسان معنوی» در بازار کتاب

کتاب «گلستانی از تاریخ ایران» (چکیده تاریخ ایران) تألیف محمدباقر نصرالله نژاد و سیاوش مرشدی و کتاب «انسان معنوی» (به همراه اشارات به ادبیات گران‌سنگ فارسی) به قلم محمد باقر نصرالله‌نژاد و سیاوش مرشدی منتشر شدند.

کد خبر: ۱۵۷۶۸۶
۰۹:۴۴ - ۰۶ آبان ۱۴۰۲

«گلستانی از تاریخ ایران» و «انسان معنوی» در بازار کتاب

دیدارنیوز: دو کتاب «گلستانی از تاریخ ایران» و «انسان معنوی» منتشر شد.

«گلستانی از تاریخ ایران»

کتاب «گلستانی از تاریخ ایران» (چکیده تاریخ ایران) تألیف محمدباقر نصرالله نژاد و سیاوش مرشدی دو استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و توسط نشر بید در تهران و در ۹۲ صفحه و در شمارگان هزار نسخه به چاپ رسید.

این کتاب به خلاصه تاریخ ایران از زمان ماد‌ها و دوران معاصر پرداخته است. این اثر تألیفی برای اقشار مختلف جامعع مفید فایده بوده به‌گونه‌ای که جوانان با تاریخ چشمگیر و ستایش‌انگیز ایران آشنا شوند و در راستای شکل‌دهی آینده درخشان این مرزوبوم تلاش خواهند کردند و از سوی دیگر مدیران نیز برای آشنایی بیشتر با جامعه بیرون و درون‌سازمانی نیاز است که با تاریخ کشور آشنا باشند.

با توجه به رشد تکنولوژی و کمبود وقت مطالعه مطالب طولانی و کتاب‌های قطور، این کتاب به‌طور خلاصه به رویداد‌ها و خاندان‌های تاریخ ایران اشاره کرده و خوانندگان با خواندن این کتاب می‌توانند اطلاعات کلی درباره تاریخ ایران و خاندان‌های حکومتی در طول تاریخ پرفراز نشیب ایران آشنا شوند.

در پایان کتاب، در بخش منابع، خوانندگان با منابع اصیل برای مطالعه بیشتر به زبان‌های فارسی و انگلیسی درباره تاریخ ایران آشنا می‌شوند.

«انسان معنوی»

کتاب «انسان معنوی» (به همراه اشارات به ادبیات گران‌سنگ فارسی) به قلم محمد باقر نصرالله‌نژاد و سیاوش مرشدی (دو عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان) به چاپ رسید.

این کتاب دربردارنده فصول «درآمدی بر انسان معنوی»، «کوانتوم»، «دیدگاه و نظریه دکتر جو دیسپنزا»، «آگهی و شهود انسان معنوی»، «سکوت، شهود، مراقبه و دیدگاه مولانا در این باره»، «روح، اصالت و ماهیت آن»، «در بانک خیرخواهی پس‌انداز کنید»، «وجود متعالی انسان»، «غلبه بر منیت و نفس‌پرستی»، «مبارزه با عقیده» و «رؤیا وجود ندارد» که از موانع رسیدن به معنویت است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی