تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

«گلستانی از تاریخ ایران» و «انسان معنوی» در بازار کتاب

کتاب «گلستانی از تاریخ ایران» (چکیده تاریخ ایران) تألیف محمدباقر نصرالله نژاد و سیاوش مرشدی و کتاب «انسان معنوی» (به همراه اشارات به ادبیات گران‌سنگ فارسی) به قلم محمد باقر نصرالله‌نژاد و سیاوش مرشدی منتشر شدند.

کد خبر: ۱۵۷۶۸۶
۰۹:۴۴ - ۰۶ آبان ۱۴۰۲

«گلستانی از تاریخ ایران» و «انسان معنوی» در بازار کتاب

دیدارنیوز: دو کتاب «گلستانی از تاریخ ایران» و «انسان معنوی» منتشر شد.

«گلستانی از تاریخ ایران»

کتاب «گلستانی از تاریخ ایران» (چکیده تاریخ ایران) تألیف محمدباقر نصرالله نژاد و سیاوش مرشدی دو استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و توسط نشر بید در تهران و در ۹۲ صفحه و در شمارگان هزار نسخه به چاپ رسید.

این کتاب به خلاصه تاریخ ایران از زمان ماد‌ها و دوران معاصر پرداخته است. این اثر تألیفی برای اقشار مختلف جامعع مفید فایده بوده به‌گونه‌ای که جوانان با تاریخ چشمگیر و ستایش‌انگیز ایران آشنا شوند و در راستای شکل‌دهی آینده درخشان این مرزوبوم تلاش خواهند کردند و از سوی دیگر مدیران نیز برای آشنایی بیشتر با جامعه بیرون و درون‌سازمانی نیاز است که با تاریخ کشور آشنا باشند.

با توجه به رشد تکنولوژی و کمبود وقت مطالعه مطالب طولانی و کتاب‌های قطور، این کتاب به‌طور خلاصه به رویداد‌ها و خاندان‌های تاریخ ایران اشاره کرده و خوانندگان با خواندن این کتاب می‌توانند اطلاعات کلی درباره تاریخ ایران و خاندان‌های حکومتی در طول تاریخ پرفراز نشیب ایران آشنا شوند.

در پایان کتاب، در بخش منابع، خوانندگان با منابع اصیل برای مطالعه بیشتر به زبان‌های فارسی و انگلیسی درباره تاریخ ایران آشنا می‌شوند.

«انسان معنوی»

کتاب «انسان معنوی» (به همراه اشارات به ادبیات گران‌سنگ فارسی) به قلم محمد باقر نصرالله‌نژاد و سیاوش مرشدی (دو عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان) به چاپ رسید.

این کتاب دربردارنده فصول «درآمدی بر انسان معنوی»، «کوانتوم»، «دیدگاه و نظریه دکتر جو دیسپنزا»، «آگهی و شهود انسان معنوی»، «سکوت، شهود، مراقبه و دیدگاه مولانا در این باره»، «روح، اصالت و ماهیت آن»، «در بانک خیرخواهی پس‌انداز کنید»، «وجود متعالی انسان»، «غلبه بر منیت و نفس‌پرستی»، «مبارزه با عقیده» و «رؤیا وجود ندارد» که از موانع رسیدن به معنویت است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی