تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
فاکس نیوز مدعی شد

آمریکا نام ایران را از پیش‌نویس قطعنامه حذف کرد

یک رسانه آمریکایی مدعی شد که ایالات متحده به درخواست روسیه نام ایران را از پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت حذف کرده است.

کد خبر: ۱۵۷۶۲۵
۱۲:۳۰ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲

آمریکا نام ایران را از پیش‌نویس قطعنامه حذف کرد

دیدارنیوز: فاکس‌نیوز گزارش داد که آمریکا به درخواست روسیه نام ایران را از پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت درباره بحران فلسطین حذف کرده است.

فاکس‌نیوز با اشاره به اینکه در پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا به شورای امنیت درباره جنگ اسرائیل و حماس به نام ایران، به عنوان حامی اصلی حماس و حزب‌الله اشاره نشده است، نوشت: «پیش‌نویس اصلی که رویترز درباره آن گزارش داده بود از ایران می‌خواست تامین مالی گروه‌های ترویستی را متوقف کند. پیش‌نویسی که به دست فاکس‌نیوز رسید نیز از ایران می‌خواست صادرات سلاح به گروه‌های تروریستی تهدید کننده صلح و امنیت منطقه را متوقف کند. اما نسخه روز سه‌شنبه شامل نام ایران نیست.»

فاکس‌نیوز با اشاره به نشست روز سه‌شنبه شورای امنیت سازمان ملل با حضور وزیر خارجه آمریکا درباره بحران فلسطین نوشت: نسخه‌ای که از پیش‌نویس جدید به دست فاکس‌نیوز رسیده است، از همه اعضای سازمان ملل می‌خواهد در پیروی از قوانین بین‌المللی، تلاش برای جلوگیری از تامین مالی تروریسم شامل حماس را تشدید کنند.

فاکس‌نیوز می‌گوید که یک سخنگوی هیات نمایندگی آمریکا در سازمان ملل در پاسخ به این رسانه، روسیه را عامل حذف نام ایران از پیش‌نویس قطعنامه معرفی کرده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی