تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
در این هفته رقم خورد

عجیب‌ترین ادعاهای مربیان!

در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، مربیان در کنفرانس‌های خبری خود اظهارات عجیبی را مطرح کردند که خواندن بخشی از آنها خالی از لطف نیست.

کد خبر: ۱۵۷۶۱۵
۱۱:۰۵ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲

عجیب‌ترین ادعاهای مربیان!

دیدارنیوز: چند مربی در کنفرانس‌های مطبوعاتی پس از مسابقات این هفته لیگ برتر فوتبال ایران ادعا‌های عجیبی را طرح کردند.

هفته گذشته تحت تاثیر صحبت‌های ژوزه مورایس مبنی بر دلتنگی برای بازگشت به پرتغال آغاز شد. پس از او اما، چند مربی با ادعا‌های عجیب و جنجالی تیتر یک را از او ربودند. صحبت‌هایی که احتمالا از خستگی و هیجان بابت ۹۰ دقیقه حضور در کنار زمین و فشار و استرس آن نشات گرفته است.

عجیب‌ترین ادعا‌های مربیان در کنفرانس‌های مطبوعاتی پس از مسابقات این هفته را مرور می‌کنیم.

مهدی رحمتی؛ چطوری ۱۱ تغییر حریف را ندیدی؟

مهدی رحمتی در پاسخ به سوال خبرنگار گفته بود که حریف نسبت به سال قبل تغییری نداشته است. در حالی که حتی یک بازیکن از ترکیب اصلی این هفته آلومینیوم هم در بازی رفت فصل قبل مقابل نساجی در ترکیب اصلی این تیم حضور نداشت. مهدی رحمتی فصل گذشته خودش هدایت این تیم را به عهده داشته و باید بهتر از هر کسی دیگری این موضوع را بداند.

یحیی گل محمدی؛ حالا پورعلی‌گنجی، نیمار که نیست!

سرمربی پرسپولیس پس از بازی این هفته مقابل پیکان تهران مطرح کرد که انتظار داشت مسئولان فدراسیون بابت مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی در ترکیب تیم ملی عذرخواهی کنند. ادعایی که اولین بار است از سوی یک مربی باشگاهی مطرح می‌شود. کجای دنیا بابت مصدومیت بازیکنی در تیم ملی عذرخواهی می‌کنند؟ الان برزیل از الهلال بابت مصدومیت نیمار عذرخواهی کرده آقای گل‌محمدی؟

رسول خطیبی؛ مطمئنید شما پرسپولیس را اذیت کردید؟

خطیبی پس از بازی با پرسپولیس مدعی شد: «ما مقابل پرسپولیس حدود هفت، هشت موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم و می‌توانستیم برنده شویم». در اینکه پیکان در بازی مقابل پرسپولیس موقعیت‌های خوبی خلق کرد شکی نیست، اما اگر از اغراق خطیبی مبنی بر ایجاد هفت، هشت موقعیت صددرصد گلزنی بگذریم هم به این نکته می‌رسیم که پرسپولیس در این بازی بیشترین امیدگل و بیشترین شوت در چارچوب فصل را داشت. آقای خطیبی مطمئنید که پرسپولیس، بیشتر شما را اذیت نکرد؟

محمد نوری؛ چطوری بهتر بودند که یک شوت هم نزدند؟

کاپیتان سابق پرسپولیس در نان قرض دادن به حریف هم مسیر درستی را انتخاب نکرد. کمک مربی ملوان در حالی این هفته از نمایش نفت پس از گل تعریف کرد که آبادانی‌ها پس از آن گل، حتی یک شوت در چارچوب هم نزدند.

سعید دقیقی؛ اولین بازی این دروازه‌بان؟ برای خودتان ۵ بازی کرده بود!

سرمربی شمس‌آذر پس از شکست دادن تراکتور در تبریز حسابی سرذوق بود. او در حالی مدعی شدن دروازه‌بان ۲۱ ساله تیمش در این هفته برای اولین بار در لیگ برتر بازی کرد که علیرضا جعفرپور در همین فصل در ۵ تا از ۶ مسابقه درون دروازه این تیم قرار گرفته و احتمالا دقیقی منظور دیگری داشته است.

پاکو خمس؛ ۹ شوت بیشتر از واقعیت!

سرمربی تراکتور هم در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، از نمایش نیمه دوم تیمش اظهار رضایت کرد و مدعی شد که ۲۹ شوت به سمت دروازه شمس‌آذر زدند. با اینکه تراکتور در این مسابقه رکورد بیشترین شوت یک تیم در مسابقه‌ای از این فصل را شکست، اما بنظر خمس هم زیادی هیجان‌زده شده که تعداد شوت‌های تیمش را ۹ تا بیشتر از واقعیت اعلام کرد. تراکتور در این بازی ۳۱ شوت زد که ۲۰ تا از آن‌ها در نیمه دوم بود، نه ۲۹ تا.

جواد نکونام: گران‌تر از بیرانوند؟

نکونام برای حمایت از درخشش مهرداد محمدی گفته بود: «در ایران هم مثل همه جای دنیا، گران‌ترین بازیکنان در خط جلو و تهاجمی هستند». سوال، اما این است که کدام مهاجم یا بازیکن تهاجمی در ایران گران‌تر از علیرضا بیرانوند بوده؟ سپاهان هم بابت رضایت‌نامه پیام نیازمند یک میلیون یورو پرداخت کرده. گران‌تر از این آقای نکونام؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی