تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

رادان: به ۱۵۰ هزار ‎دوربین نیاز داریم

سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در پاسخ به سوالی درخصوص مصوبه تجهیز البسه پلیس به دوربین، اعلام کرد که حداقل به ۱۵۰هزار دوربین البسه نیاز است.

کد خبر: ۱۵۷۶۰۹
۱۰:۱۳ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲

رادان: به ۱۵۰ هزار ‎دوربین نیاز داریم

دیدارنیوز: بنا بر اعلام فرمانده کل انتظامی کشور، در حال حاضر حدود ۲۰ هزار دوربین البسه داریم که از این تعداد، ۸۰۰۰ مورد آن، آنلاین و ۱۲ هزار مورد آن آفلاین است.

سردار رادان درخصوص مصوبه تجهیز البسه پلیس به دوربین، اظهار کرد: مصوبه، مصوبه خوبی است و به پلیس، مردم و دستگاه‌های نظارتی کمک می‌کند، اما منوط بر اینکه در متمم این ماده، بودجه نیز دیده شود. در شرایطی می‌توان این کار خوب و پربرکت را انجام دهیم که برای آن به اندازه کافی بودجه در نظر گیرند؛ بنا بر این است که این اتفاق بیفتد و ما آمادگی از جهت زیرساختی را داریم؛ شناسایی فنی انجام دادیم، اما حتما باید پول در اختیارمان قرار گیرد.

به گفته وی، در حال حاضر حدود ۲۰ هزار دوربین البسه داریم که از این تعداد، ۸۰۰۰ مورد آن آنلاین و ۱۲ هزار مورد آن آفلاین است.

سردار رادان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به چه تعداد دوربین البسه نیاز است؟ اعلام کرد که حداقل به ۱۵۰هزار دوربین البسه نیاز است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی