تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تحلیلگر سیاسی و اجتماعی توضیح می‌دهد

دلیل بازداشت «دختر عباس عبدی» چه بود؟

عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی و اجتماعی درباره بازداشت دخترش اعلام کرد که اتهاماتی که مریم عبدی با آن مواجه شده، تبلیغ علیه نظام و برخی نوشتار‌های مرتبط با فضای مجازی است.

کد خبر: ۱۵۷۵۵۵
۰۹:۲۹ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲

دلیل بازداشت «دختر عباس عبدی» چه بود؟

دیدارنیوز: صبح روز گذشته (دوشنبه) خبر رسید، مریم عبدی، فعال مدنی و فرزند عباس عبدی توسط وزارت اطلاعات در منزل خود بازداشت شد. در ادامه خبر رسید که وسایل الکترونیکی مریم عبدی هم توسط مقامات اطلاعاتی و امنیتی ضبط شده است.

عباس عبدی دیروز عصر در گفتگو با اعتماد از تماس مریم عبدی، فعال مدنی و فرزندش با خانواده خبر داد. عبدی درباره جزییات این تماس گفت: مریم تماسی با خانواده برقرار و اعلام کرده بازجویی‌های مقدماتی از او توسط مقامات امنیتی در حال انجام است.

بر اساس اعلام عباس عبدی اتهاماتی که مریم عبدی با آن مواجه شده، تبلیغ علیه نظام و برخی نوشتار‌های مرتبط با فضای مجازی است.

عباس عبدی دیروز همچنین در گفتگو‌های دیگری ضمن تایید خبر بازداشت فرزندش از بی‌اطلاعی از دلایل بازداشت مریم عبدی خبر داده بود. هرچند هنوز به‌طور رسمی علت بازداشت ذکر نشده، اما برخی اخبار هم حاکی از آن است که دلیل بازداشت او مربوط به پرونده مهدی یراحی است.

مطلب مرتبط:

پاسخ عبدی به نماینده مجلس؛ کسانی خجالت بکشند که در حال کاسبی با خون کودکان غزه هستند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی