تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

راه‌اندازی قطار ماهشهر - تهران؛ زمان حرکت اعلام شد

به گفته مرادی، سرپرست اداره کل راه‌آهن جنوب از امروز یک آبان ماه قطار مسافربری در مسیر ماهشهر، بندر امام خمینی به تهران راه‌اندازی می‌شود تا مسافران در این مسیر تردد داشته باشند.

کد خبر: ۱۵۷۵۱۳
۱۱:۴۴ - ۰۱ آبان ۱۴۰۲

راه‌اندازی قطار ماهشهر - تهران

دیدارنیوز: سرپرست اداره کل راه‌آهن جنوب از راه‌اندازی قطار ماهشهر، بندرامام خمینی به تهران خبر داد.

محمد علی مرادی، اظهار کرد: از امروز یک آبان ماه قطار مسافربری در مسیر ماهشهر، بندر امام خمینی به تهران راه‌اندازی می‌شود تا مسافران در این مسیر تردد داشته باشند.

وی افزود: یکی از درخواست‌ها و مطالبات شهروندان شهر‌های بندر ماهشهر و بندر امام خمینی راه‌اندازی قطاری در این مسیر بود که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده این مهم محقق شد.

سرپرست اداره‌کل راه‌آهن جنوب گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار است این قطار هفته‌ای یکبار از مبدا ماهشهر به تهران و بالعکس توسط یک رام حرکت داشته باشد.

مرادی ادامه داد: همچنین براساس هماهنگی‌های انجام‌شده در صورتی که شاهد افزایش تقاضا برای تردد در این محور ریلی باشیم، امکان افزایش تعداد رام‌ها و تعداد صندلی‌ها برای سفر مسافران وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: این قطار سه‌شنبه‌ها از مبدا ماهشهر و بندر امام به سمت تهران حرکت می‌کند و هم چنین دوشنبه‌ها نیز از مبدا تهران به مقصد بندرامام و ماهشهر فعالیت دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی