تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پاسخ عبدی به نماینده مجلس؛ کسانی خجالت بکشند که در حال کاسبی با خون کودکان غزه هستند

عباس عبدی، تحلیل‌گر مسایل سیاسی و اجتماعی در پاسخ به مالک شریعتی، نماینده تهران در مجلس که درباره یادداشت او از جنگ حماس و اسرائیل نوشته بود «از خون کودکان شهید غزه خجالت نکشیدی؟!» نوشت: «کسانی باید خجالت بکشند که کودکان کشورشان در وضعی ناهنجار زندگی می‌کنند، ولی به نام نماینده مردم، فیش حقوقی صد میلیونی دارد، و در حال کاسبی با خون کودکان غزه هستند.»

کد خبر: ۱۵۷۴۶۰
۱۳:۲۸ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲

پاسخ عبدی به نماینده تهران

دیدارنیوز: یک تحلیل‌گر سیاسی و اجتماعی به توییت نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی پاسخ داد.

به گزارش دیدارنیوز، عباس عبدی، به تازگی در روزنامه اعتماد یادداشتی با عنوان دور باطل خشونت نوشته بود که با واکنش مالک شریعتی، نماینده تهران در مجلس انقلابی مواجه شد. شریعتی درباره این یادداشت در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق که برای مردم ایران فیلتر است) نوشت: «آقای عباس عبدی بعد از کلی صغری کبری چیدن، توصیه کرده دولت اسرائیل را در کنار فلسطین به رسمیت بشناسند! از خون کودکان شهید غزه خجالت نکشیدی؟!»

عبدی هم در واکنش به این توییت، پاسخ نماینده مجلس را داد و نوشت: «ای‌کاش بجای خجالت کشیدن از خون کودکان شهید غزه دو کلمه حرف منطقی زده می‌شد. چون با این شیوه می‌توان گفت؛ کسانی باید خجالت بکشند که کودکان کشورشان در وضعی ناهنجار زندگی می‌کنند، ولی به نام نماینده مردم، فیش حقوقی صد میلیونی دارد، و در حال کاسبی با خون کودکان غزه هستند.»

پاسخ عبدی به نماینده تهران

مطلب مرتبط:

واکنش نماینده مجلس انقلابی به انتشار فیش حقوقی ۱۰۰ میلیونی‌اش

رقابت در نمایش اعزام به غزه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی