تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

هواشناسی؛ منتظر سامانه جدید بارشی باشید

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش‌های پراکنده طی امروز و فردا در برخی استان‌ها از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه و گسترش فعالیت آن خبر داد.

کد خبر: ۱۵۷۴۴۰
۰۹:۰۰ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲

بارش

دیدارنیوز: بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در مناطقی از سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و هرمزگان افزایش ابر گاهی رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد و در دامنه‌های البرز واقع در مازندران ابرناکی، وزش باد و رگبار پراکنده پیش‌بینی شده است.

دوشنبه در هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد و بارش پراکنده روی می‌دهد. روز سه‌شنبه به‌تدریج با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در شمال خوزستان و استان‌های ایلام لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، البرز و تهران رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

روز چهارشنبه گستره فعالیت سامانه بارشی برای دامنه‌های زاگرس واقع در جنوب غرب و استان‌های لرستان، مرکزی، قم، مناطقی از مرکز و شرق کشور است.

با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در مناطقی از شمال غرب، سواحل شمالی، خراسان شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران ابرناکی و بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش موقتی دما روی می‌دهد. روز پنجشنبه بارندگی در نیمه غربی کاسته شده و سامانه بارشی در مناطق شرقی و جنوب شرق کشور باعث بارش باران گاهی وزش با و رعدوبرق می‌شود.

امروز و فردا خلیج‌فارس و چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی