تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
شکست عجیب سرخ‌های تبریز و ناکامی ربیعی برای شاگردان سابقش

کامبک تراکتور کامل نشد!

در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، تراکتور در تبریز فرصت صدرنشینی را از دست داد و به شمس آذر قزوین باخت، ربیعی هم در تقابل با تیم سابقش مس رفسنجان شکست را پذیرفت.

کد خبر: ۱۵۷۴۳۵
۲۰:۲۷ - ۲۹ مهر ۱۴۰۲

کامبک تراکتور کامل نشد!

دیدارنیوز: تیم تراکتور تبریز از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (شنبه) در ادامه دیدار‌های هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل شمس آذر قزوین صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد.

پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۷ و محمدرضا رضایی در دقیقه ۳۳ دروازه تراکتور را گشودند تا شاگردان سعید دقیقی با برد راهی رختکن شوند. شمس آذر در آغاز نیمه دوم مجدداً به گل رسید و امیرمحمد نسایی در دقیقه ۴۷ گل سوم شمس آذر را به ثمر رساند.

مهدی عبدی با گلزنی در دقیقه ۷۰، یکی از گل‌های خورده تراکتور را جبران کرد و ریکاردو آلوز در دقیقه ۸۱، گل دوم تراکتور را ثبت کرد که این گل‌ها برای فرار تیم پاکو خمس از شکست کافی نبودند.

تراکتور که پس از سه شکست در سه هفته نخست موفق به کسب چهار پیروزی متوالی شد، چهارمین باخت خود در این فصل را تجربه کرد و با ۱۲ امتیاز، در رده سوم جدول باقی ماند. شمس آذر نیز که برای دومین بار در لیگ بیست‌وسوم طعم پیروزی را چشید، با ۴ امتیاز جایگاه خود را در رده پانزدهم جدول مستحکم کرد و به صعود به رده‌های بالاتر امیدوارتر شد.

محمد آقاجان‌پور از تراکتور و علیرضا جعفرپور و عیسی مرادی از شمس آذر بازیکنانی بودند که با کارت زرد روح‌الله شریفی داور مسابقه روبه‌رو شدند.

ربیعی مقابل شاگردان سابقش تسلیم شد

در ادامه هفته ششم، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود مسی‌ها پایان رسید.

کامبک تراکتور کامل نشد!

در این بازی فرشید باقری (۱۱) و منتظر محمد (۸۵) برای مس و محمدجواد محمدی (۶۳) برای ذوب‌آهن گلزنی کردند. گل پیروزی‌بخش مس را منتظر محمد بازیکنی که قرار بود این فصل برای استقلال بازی کند، اما به صورت قرضی به تیم الهامی پیوست، به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر رساند.

رضا عادل داور دیدار ذوب‌آهن اصفهان - مس رفسنجان بود که در این دیدار به مهرداد رضایی از ذوب‌آهن و علی عدنان، حسن جعفری و مجید نصیری از مس اخطار داد.

محمد ربیعی که مقابل تیم سابقش قرار گرفته بود، دومین شکست خود را با ذوب‌آهن متحمل شد و تیمش با ۱۱ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت. شاگردان ساکت الهامی نیز با هشت امتیاز جایگاه نهم را به خود اختصاص دادند.

کامبک تراکتور کامل نشد!

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی