تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
استقلال در آزادی میزبان هوادار است

چالش نکونام برابر هوادار +ترکیب احتمالی

احتمالا خط دفاعی استقلال برای مصاف با هوادار تهران دستخوش تغییر می‌شود و جواد نکونام با دست بردن در ترکیب برنده، تیمش را مهیای رویارویی با حریف بنفش‌پوش می‌کند.

کد خبر: ۱۵۷۳۷۱
۱۱:۱۴ - ۲۸ مهر ۱۴۰۲

چالش نکونام برابر هوادار +ترکیب احتمالی

دیدارنیوز: استقلال عصر امروز (جمعه) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران میزبان هوادار تهران است؛ تیمی که همواره در لیگ برتر مغلوب آبی‌پوشان پایتخت بوده و در ۴ رویارویی دو تیم، ۴ برد در کارنامه استقلال به چشم می‌خورد.

آخرین برد آبی‌پوشان پایتخت برابر حریف هم‌استانی، تاریخی و پرگل بود و آن‌ها توانستند با نتیجه ۶ بر یک حریف خود را از پیش بردارند. نسبت به آخرین رویارویی دو تیم که با برتری ۶ گله آبی‌ها همراه بود، تغییر و تحولات پرشماری در فهرست دو تیم ایجاد شده و سرمربیان هر دو تیم هم تغییر کرده است.

جواد نکونام برخلاف ریکاردو ساپینتو، در وهله نخست در اندیشه ایجاد ساختار مستحکم دفاعی برای تیمش است و رسیدن به گل را در اولویت دوم تیمش قرار داده است. البته که ثبت ۶ گل در ۵ مسابقه نشان از عملکرد نسبتاً خوب فاز تهاجمی آبی‌ها دارد، اما به جز برتری مقابل صنعت‌نفت، ۳ برد دیگر استقلال در فصل جدید با نتیجه یک بر صفر به‌دست آمده است. با توجه به برد روز گذشته پرسپولیس، آبی‌پوشان پایتخت برای رسیدن به صدر جدول، نیاز مبرمی به کسب پیروزی پرگل مقابل هوادار دارند و همین مسئله باعث شده تا بحث تغییر و تحولات احتمالی در ترکیب استقلال مطرح شود.

مطلب مرتبط:

پیکان ۱ ـ ۳ پرسپولیس، هت‌تریک شهاب زاهدی

بازگشت به سیستم ۴ دفاعه؟

آبی‌پوشان پایتخت در آخرین مسابقه‌شان در لیگ بیست‌وسوم از ترکیب ۳ دفاعه مقابل مس رفسنجان بهره بردند، اما حالا به نظر می‌رسد که نکونام برای مصاف با تیم هوادار بار دیگر سیستم دفاعی تیمش را تغییر خواهد داد. در شرایطی‌که احتمالاً حسین حسینی دروازه‌بان شماره یک استقلال خواهد بود، زوج دفاعی این تیم را به نظر می‌رسد محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان تشکیل می‌دهند و این مسئله بدان معناست که ایمان سلیمی باید به نیمکت آبی‌ها بازگردد؛ هر چند که او در بازی‌های اخیر عملکرد خوبی را از خود در ترکیب استقلال به جای گذاشت. در صورت چینش سیستم ۴ دفاعه، صالح حردانی به جایگاه خود در نقش دفاع راست باز می‌گردد و احتمالاً جعفر سلمانی مدافع چپ آبی‌ها در مسابقه امروز خواهد بود.

تداوم نیمکت‌نشینی‌های مهدی‌پور؟

نکونام در دیدار هفته گذشته مقابل مس رفسنجان تصمیم گرفت تا مثلث خط هافبک خود را با حضور زبیر نیک‌نفس، سعید مهری و آرش رضاوند چینش کند، اما به نظر می‌رسد که با تغییر سیستم احتمالی، نیک‌نفس نیمکت‌نشین خواهد شد و جای خود را به روزبه چشمی در خط هافبک می‌دهد. مهری و رضاوند در مسابقه قبلی نمایش خوبی داشتند و اگر جواد نکونام بخواهد مجدداً به آن‌ها برای حضور در ترکیب اصلی اعتماد کند، این مسئله باعث خواهد شد تا برای دومین بازی پیاپی مهدی مهدی‌پور نیمکت‌نشین شود و کار خود را به عنوان بازیکن ذخیره آغاز کند که اتفاق دور از ذهنی نیست.

رمضانی، همچنان امید اول گلزنی آبی‌ها!

کوین یامگا در بازی گذشته در نقش وینگ‌بک راست استقلال به میدان رفت، اما بازگشت صالح حردانی به ترکیب اصلی می‌تواند ستاره فرانسوی را به پست وینگر راست منتقل کند. در سمت مقابل، مهرداد محمدی در بازی گذشته در نقش مهاجم سایه به میدان رفت، اما احتمالاً با توجه به تغییر سیستم استقلالی‌ها برای مسابقه امروز، محمدی بار دیگر در نقش وینگر در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت به میدان می‌رود و در نوک خط حمله هم با توجه به عدم صدور کارت بازی گوستاوو بلانکو، به نظر می‌رسد که جواد نکونام از میان آرمان رمضانی و امیرارسلان مطهری، بار دیگر به رمضانی اعتماد می‌کند و شاید مصاف با هوادار، آخرین فرصت به رمضانی برای درخشش در ترکیب اصلی استقلال پیش از آماده شدن شرایط برای حضور بلانکو در ترکیب آبی‌ها باشد.

ترکیب احتمالی استقلال تهران مقابل هوادار: حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، کوین یامگا، مهرداد محمدی و آرمان رمضانی.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی