تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اسلامی خبر داد

پیشرفت فاز دوم و سوم نیروگاه بوشهر

محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه فاز دوم و سوم نیروگاه بوشهر در حال پیشرفت است، گفت: طبق سند برجام امروز روز لغو تحریم‌های تسلیحاتی است و به طور طبیعی اگر اتحادیه اروپا به این تعهد خود عمل نکند یعنی همچنان قابل اطمینان نیستند و نمی‌شود به توافق‌هایشان اعتماد کرد.

کد خبر: ۱۵۷۳۱۵
۱۲:۵۰ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲

پیشرفت فاز دوم و سوم نیروگاه بوشهر

دیدارنیوز: «محمد اسلامی» از انتخاب سازمان انرژی اتمی به عنوان سازمان برتر در رعایت استاندارد‌های جهانی قدردانی کرد.

رییس سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت درباره فاز دوم و سوم نیروگاه بوشهر گفت فاز دوم و سوم در حال پیشرفت است. اوایل دولت سیزدهم در این پروژه‌ها کار محدود بود و حدود ۲۰۰ نفر فعالیت می‌کردند، اما الان نزدیک سه هزار نفر در تمام بخش‌ها در حال فعالیت هستند.

وی گفت: استاندارد‌های اتمی توسط آژانس ابلاغ می‌شود و فعالیت‌های اتمی، چون حساسیت ویژه دارد مکلف است استاندارد‌ها را رعایت کند. انتخاب سازمان انرژی اتمی از سوی سازمان استاندارد در این راستاست، چون ساختار‌ها بر مبنای استاندار‌های جهانی و آژانس بین آلمللی انرژی اتمی است.

اسلامی گفت: طبق سند برجام امروز روز لغو تحریم‌های تسلیحاتی است و به طور طبیعی اگر اتحادیه اروپا به این تعهد خود عمل نکند یعنی همچنان قابل اطمینان نیستند و نمی‌شود به توافق‌هایشان اعتماد کرد.

وی اظهار کرد: بند مربوطه درباره لغو تحریم‌ها مشمول زمان است و الان در سال هشتم اجرای برجام زمان لغو تحریم‌های تسلیحاتی است.

رییس سازمان انرژی اتمی درباره فرایند پیوستن این سازمان به دولت الکترونیک نیز گفت: صد در صد الان سیستم‌های ما در این خواسته دولت الکترونیک و هوشمند شده است و سازمان در رتبه بسیار خوبی از این جهت قرار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی