تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

کارزار درخواست قرار گرفتن شغل کارکنان و امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در زمره مشاغل سخت

کارزار «درخواست قرار گرفتن شغل کارکنان و امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در زمره مشاغل سخت سازمان تأمین اجتماعی» از مرز ۵ هزار امضا گذشت.

کد خبر: ۱۵۷۲۶۴
۱۴:۴۵ - ۲۵ مهر ۱۴۰۲

 

کارزار درخواست قرار گرفتن شغل کارکنان و امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در زمره مشاغل سخت

 

دیدارنیوز: کارزار «درخواست قرار گرفتن شغل کارکنان و امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در زمره مشاغل سخت سازمان تأمین اجتماعی» از مرز ۵ هزار امضا گذشت.

جمعی از امدادگران و پرسنل سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کارزاری را با عنوان «درخواست قرار گرفتن شغل کارکنان و امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در زمره مشاغل سخت سازمان تأمین اجتماعی» راه‌اندازی کردند.

در متن این کارزار خطاب به نمایندگان مجلس آمده است:
«با عنایت به سختی کار پرسنل و امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مواجهه با حوادث جاده‌ایی و حوادث طبیعی و غیر طبیعی، بنا بر نظرات کارشناسان و متخصصان پزشکی و روان شناسان و تأثیر این مواجهه در روح و روان و توانایی امدادگر و متأثر شدن روح و روان شخص امدادگر و همچنین تسری آن به خانواده‌ی او؛ مستدعی است که در اصلاحیه‌ایی، کارکنان سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در زمره مشاغل سخت و زیان‌آور تأمین اجتماعی قرار گیرد.»

کارزار «درخواست قرار گرفتن شغل کارکنان و امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در زمره مشاغل سخت سازمان تأمین اجتماعی» با آدرس اینترنتی https://www.karzar.net/۸۵۵۱۶ از شهریورماه آغاز شده و تا لحظه انتشار این خبر ۵۱۹۲ نفر آن را امضا کرده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی