تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
جنگ در خاورمیانه

برلین: تهران نفت روی آتش نریزد

در حالی که جنگ خونین حماس و اسرائیل در خاورمیانه کشورهای منطقه را درگیر خود کرده، سباستین فیشر، سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان از جمهوری اسلامی ایران خواست که «نفت روی آتش» نریزد.

کد خبر: ۱۵۷۲۱۰
۱۴:۴۳ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲

برلین: تهران نفت روی آتش نریزد

دیدارنیوز: آلمان روز دوشنبه از ایران خواست به تشدید تنش در خاورمیانه و جنگ جاری میان اسرائیل و حماس دامن نزند و «نفت روی آتش» نریزد.

این در حالی‌ست که امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه نیز روز یکشنبه به ایران در خصوص باز شدن جبهه دیگری از نبرد در شمال اسرائیل بواسطه دخالت نیرو‌های حزب‌الله لبنان هشدار داده بود.

سباستین فیشر، سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان که در یک کنفرانس مطبوعاتی سخن می‌گفت همچنین نسبت به وخامت بحران جاری در صورت ورود دیگر بازیگران منطقه‌ای هشدار داد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص دیدار اخیر وزیر خارجه ایران با رهبر حماس در قطر گفت: باید قبل از نفت ریختن روی آتش به دقت فکر کرد، زیرا ممکن است با یک درگیری بزرگ منطقه‌ای روبرو شویم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی