تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
جنگ در خاورمیانه

ادعای اسرائیل؛ حماس از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند

در روز هشتم جنگ میان گروه حماس و اسرائیل، جاناتان کنریکوس، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که وضعیت در مرز شمالی «بسیار متشنج» است و حماس را متهم کرد که از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند.

کد خبر: ۱۵۷۰۵۹
۰۹:۲۳ - ۲۲ مهر ۱۴۰۲

اسرائیل: وضعیت در مرز شمالی «بسیار متشنج» است

دیدارنیوز: جاناتان کنریکوس، سخنگوی ارتش اسرائیل در نشست خبری گفت: «تعداد قابل توجهی از غیرنظامیان فلسطینی در حال حرکت به سمت جنوب هستند.» او همچنین از حماس انتقاد کرد که به شهروندانش گفته در جای خود بمانند. او حماس را متهم کرد که از «غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند».

کنریکوس تاکید کرد: «هدف ما مشخص است. انتهای این جنگ این است که ما حماس و توانایی‌های نظامی آن را از بین ببریم و وضعیت را به طور اساسی تغییر دهیم تا حماس هرگز دیگر توانایی ضربه زدن به غیرنظامیان یا سربازان اسرائیلی را نداشته باشد.»

او همچنین ادامه داد که وضعیت در مرز شمالی «بسیار متشنج» است.

به گفته او جنگنده‌های حزب‌الله یک موشک ضدتانک به سمت نظامیان اسرائیل شلیک کردند و درگیری کوتاهی رخ داد و اوضاع در نهایت آرام شد. پس از آن حزب‌الله پهپاد‌هایی به سمت اسرائیل فرستاد و موشک‌های زمین به هوا به سمت هواپیما‌های اسرائیلی شلیک کرد.

او افزود: «غیرنظامیان فلسطینی در غزه، دشمنان ما نیستند. ما آن‌ها را اینطور نمی‌بینیم و هدف قرار نمی‌دهیم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی