تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

اصانلو: انتظار از سازمان تعزیرات، مطالبه حقوق مردم است

رییس سازمان تعزیرات حکومتی مطالبه گری این سازمان را عامل افزایش سرعت و جلوگیری از وقوع تخلفات به ویژه در پرونده‌های خودرویی و شهریه مدارس دانست.

کد خبر: ۱۵۷۰۳۳
۱۳:۵۳ - ۲۰ مهر ۱۴۰۲

اصانلو: انتظار از سازمان تعزیرات، مطالبه حقوق مردم است

 

دیدارنیوز: رییس سازمان تعزیرات حکومتی مطالبه گری این سازمان را عامل افزایش سرعت و جلوگیری از وقوع تخلفات به ویژه در پرونده‌های خودرویی و شهریه مدارس دانست.

به گزارش سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو در همایش سراسری مدیران کل ستادی و استانی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه در دوره تحولی، انتظار دولت از سازمان مطالبه گری حقوق مردم است، گفت: رویکرد مطالبه‌گرانه در سازمان یعنی هیچ گزارشی در خصوص احتکار خودرو به تعزیرات حکومتی ارسال نشده، اما رئیس شعبه و مدیرکل با حضور میدانی، امتناع از عرضه چهار هزار خودرو را کشف و با پیگیری، شرکت را موظف به عرضه خودرو‌ها ظرف چهار روز کردند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: وقتی در یک پارکینگ ۱۰ هزار خودرو وجود دارد که چهار هزار خودرو آماده تحویل است، اما اقدامی انجام نشده، این عمل امتناع از عرضه محسوب می‌شود و نیاز به مداخله به موقع برای تنظیم بازار دارد.

اصانلو در خصوص رسیدگی به تخلفات شهریه مدارس، گفت: جلسات متعددی برای پیگیری اضافه دریافتی شهریه مدارس برگزار شده و اجازه نمی‌دهیم کم کاری کسی باعث اجحاف در حق مردم شود و اگر لازم باشد به صورت میدانی در مدارس به بررسی تخلفات می‌پردازیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: موضوع مسکن هم از حوزه‌هایی است که تعزیرات حکومتی بدون دریافت گزارش از ضابطان قضایی مداخله کرد که اقدامات سازمان در نهایت منجر به تشکر رئیس جمهور از اثرگذاری و ورود به هنگام سازمان تعزیرات به تخلفات حوزه مسکن شد.

اصانلو با تاکید بر اهمیت سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در جلوگیری از وقوع تخلفات، افزود: پرونده‌ای برای احتکار لاستیک هفت سال پیش تشکیل و لاستیک‌ها تا صدور حکم نهایی ضبط شده که اکنون پس از هفت سال لاستیک‌ها پوسیده؛ در حالی که عرضه این لاستیک‌ها در همان زمان کشف، می‌توانست اثرگذاری مطلوبی داشته باشد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: روسای شعب سیار در راستای اهداف سازمانی باید مطالبه گر و ناظر بر کار ضابطان قضایی باشند و اینطور نباشد که رئیس شعبه‌ای منتظر دریافت گزارش تخلف باشد.

اصانلو از جوان گرایی این سازمان در انتصابات مدیریتی دو سال اخیر خبر داد و گفت: نیروی جوان انقلابی انگیزه بیشتری برای خدمت به مردم دارد و در انتصاب‌های سازمان، این افراد همراهی و پشتکار بالایی برای تعالی سازمان و انجام وظایف دارند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی همچنین بر ضرورت افزایش دانش قضایی همکاران با توجه به اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اجرای احکام و همچنین مصوبات شورای عالی اقتصادی سران قوا تاکید کرد.

اصانلو ادر پایان گفت: همکاران زحمت کشی داریم که باید شان و حرمتشان رعایت شود و مدیران باید برای افزایش عرق و همیت همکاران تلاش کنند تا انگیزه خدمت در افراد بیشتر شود.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی