تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
جواد نیک بین، نماینده مجلس مطرح کرد

آموزش و پرورش باعث شد کلاس‌های درس خالی از معلم بماند؛ وزیر پاسخ دهد!

در حالی که وزیر آموزش و پروش مشکل بزرگ کمبود معلم را به گردن دولت قبل انداخته، جواد نیک بین، نماینده مجلس کلاس‌های خالی از معلم را حاصل سیاست‌های غلط وزارت آموزش و پرورش دانست.

کد خبر: ۱۵۶۹۹۹
۱۲:۴۵ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲

کلاس‌های خالی از معلم؛ حاصل سیاست‌های غلط آموزش و پرورش

دیدارنیوز: نماینده مردم کاشمر در مجلس با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش با سیاست بسیار غلطی که در تاخیر در اعلام نتیجه آزمون داشت، باعث شده ۴۰ تا ۵۰ هزار کلاس درس خالی از معلم بماند، گفت: مجلس باید با این نوع بی قانونی و بی ضابطگی برخورد کند.

جواد نیک بین در جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه ۱۹ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با استناد به ماده ۲۲ آیین نامه داخلی گفت: وزارت آموزش و پرورش با سیاست بسیار غلطی که در تاخیر در اعلام نتیجه آزمون داشت، باعث شده ۴۰ تا ۵۰ هزار کلاس درس خالی از معلم بماند و تعداد زیادی افراد ضد نظام تحویل دهیم.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس یازدهم با انتقاد از وضعیت مدیریت در وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: وزیر پاسخ دهد چه اقدامی برای افراد قرارداد کار معین انجام داده است. آقای لطیفی کار خود را درست می‌کند، اما کار معلمان خدوم و زحمتکشی که بیش از ۲ سال است زحمت می‌کشند را انجام نمی‌دهد! مجلس باید با این نوع بی قانونی و بی ضابطگی برخورد کند.

وی ادامه داد: پاداش فرهنگیانی که از دو سال پیش بازنشست شده اند به دلیل عدم پیگیری، پرداخت نشده و آن‌ها ناراضی هستند. بسیاری از کلاس‌های درس در استان‌های خراسان رضوی و تهران معلم ندارند و در شهرستان‌های کاشمر و بردسکن روز گذشته اولیای دانش آموزان تجمع کرده و فرزندان خود را از مدرسه خارج کرده اند که این وضعیت بدی محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی