تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کاهش ۳۰ تا ۴۰ هزارتومانی گوشت در بازار تهران

برادری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع گسترده و روزانه ۲۰ تن گوشت گرم گوساله در میادین تره‌بار، کاسبان امین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد و گفت: این اقدام باعث کاهش نرخ ۳۰ تا ۴۰ هزارتومانی گوشت قرمز شده است.

کد خبر: ۱۵۶۸۸۹
۱۱:۲۴ - ۱۷ مهر ۱۴۰۲

کاهش ۳۰ تا ۴۰ هزارتومانی گوشت در بازار تهران

دیدارنیوز: جبرئیل برادری صبح امروز دوشنبه، در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت محصولات پروتئینی در بازار گفت: روزانه ۱۵۰۰ تن گوشت گرم مرغ در حال توزیع در سطح استان تهران است و به سهولت در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: هم‌چنین قیمت تخم مرغ نیز در بازار به ثبات رسیده و تا ۱۱۰ تومان به ازای هر شانه به فروش می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع گسترده گوشت گوساله خبر داد و گفت: عرضه روزانه ۲۰ تن گوشت گرم گوساله در سطح میادین تره‌بار سطح شهر، کاسبان امین (که با نصب بنر مشخص هستند) و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از هفته گذشته آغاز شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت و این اقدام باعث کاهش ۳۰ تا ۴۰ هزارتومانی گوشت قرمز شده است.

وی ادامه داد: همچنین روزانه ۱۰۰ تن گوشت گرم گوسفندی نیز که از دو محل تولید داخل و واردات تأمین شده، در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد؛ این در حالی است که بیش از ۱۰۰ هزار تومان اختلاف قیمتی در گوشت توزیعی با قیمت سطح بازار به چشم می‌خورد.

برادری در پایان توزیع ۱۲ هزار تن شکر به‌صورت مویرگی را بسیار مؤثر بر کنترل قیمت دانست و خاطرنشان کرد: شکر با قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان درب کارخانه، ۲۸ هزار تومان مصرف کننده و ۳۴ هزار تومان بسته بندی شده در حال عرضه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی